האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

17 באפריל 2012

צפו: josh בקליפ לשיר- רק תדעי [כתבה]


צפו: josh בקליפ לשיר- רק תדעי
הזמר והיוצר הצעיר josh יוצא בקליפ מושקע לשיר "רק תדעי", שזכה להצלחה רחבה מאז שיצא אל המדיה התקשורתית וזכה לעמוד זמן רב בראש מצעדי ההשמעות.

הקליפ המושקע שבויים על ידי יריב פיין וגיא כושי, צולם בהרי החרמון המושלגים בצפון הארץ. במרבית הקליפ נראה ג'וש כשהוא מחבק צמוד את אהובתו לקליפ והשניים שרויים בסצנות רומנטיות רבות. השיר "רק תדעי" שנכתב והולחן על ידי ג'וש, מתאר אהבה עזה של גבר לאישה ובהתאם לכך גם רוח הקליפ. ג'וש שעומל על אלבום הבכורה שלו בימים אלו, צפוי להוציא חומרים נוספים בקרוב.

מילים:
עוד דקה של אושר / ורגע לצידך / מבין עד כמה טוב לי / להיות פה לידך
לחוש את חום גופך / לחבק אהבתך / לדעת שזו את / כמה טוב שבאת
עוצר בדמיוני / אנשים כל כך יפים / אנשים שמחייכים / אל הקופסא חוזרים
אז רק תדעי שאני אגע כשאת איתי / תמיד תדעי שאני אהיה איתך לעד
אז רק תדעי שאני אשאר איתך / רק תדעי שאני אוהב אותך
אוווו... / אשאר איתך
נכון שלא תמיד זה / מושלם ונהדר / תקופות קשות עברנו / ולבטח נעבור
אז, עוצר בדמיוני / אנשים כל כך יפים / אנשים שמחייכים / אל הקופסא חוזרים
אז רק תדעי שאני אגע כשאת איתי / תמיד תדעי שאני אהיה איתך לעד
אז רק תדעי שאני אשאר איתך / רק תדעי שאני אוהב אותך
אוווו... / אשאר איתך


1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אתר מספר 1

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates