האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

13 באפריל 2012

אייל גולן חוגג יום הולדת ואלבום פלטינה [כתבה]


מזל טוב לזמר הלאומי אייל גולן שחגג אתמול (12.4) את יום הולדתו ה-41 עם הישג נוסף - אלבומו החדש "נגעת לי בלב" הגיע למעמד פלטינה!

14 יום בלבד לקחו לאלבום החדש וה-16 במספר של הזמר הלאומי על מנת להגיע למעמד פלטינה עבור מכירות של למעלה מ-40 אלף עותקים.

בכך גולן, הנחשב לזמר המצליח במדינה, מוסיף לעצמו הישג נוסף ולאור העובדה שבשנים האחרונות מכירות האלבומים הפיזיים נמצאות בירידה מתמדת- מדובר בהישג מדהים לכל הדעות!



"התרגשתי מאוד לקבל את נתוני המכירות של האלבום החדש, בעידן הסלולר והיו טיוב נתונים אלה לא מובנים מאליהם ואני מודה לקהל המעריצים שמלווה אותי לאורך השנים ומאמין ביצירה שלי", אמר גולן עם קבלת ההודעה על אלבום הפלטינה. "באלבום זה לקחתי חלק בכתיבת החומרים ובלחנים והשתדלתי ליצור אלבום מגוון. חג שמח וכשר לכל עם ישראל".

בשנה האחרונה המשיך אייל גולן לתחזק את עצם היותו אייקון של ממש במוזיקה הישראלית והכול בנונשלנט האופייני רק לו. הזמר האהוב שמלווה אותנו בשיריו כבר כמעט שני עשורים והספיק לכבוש כל פסגה אפשרית במוזיקה הישראלית, הפך לכבר מזמן לקונצנזוס - והראיה הכי טובה לכך היא עמוד הפייסבוק הרשמי של אייל גולן אחריו עוקבים צבא של כ-140 אלף מעריצים!!!

בתחילת השנה אתם בחרתם בו לזמר השנה ואת "כשאחר" מתוך אלבומו הקודם "חלק מחיי" לשיר השנה במסגרת המצעד המזרחי הרשמי לשנת תשע"א והוא גם זיכה אותו בפרס אקו"ם שהוענק לו לפני כשבועיים. בעקבות צאת האלבום, גולן יצא לסיבוב הופעות מוצלח ברחבי הארץ שהסתיים רק לאחרונה.

לפני ארבעה חודשים יצאה לדרך העונה השנייה של "אייל גולן קורא לך" בהובלתו והפעם בפורמט רחב יותר בעל מסלולים לזמרות וגם זמרים. התוכנית שעשתה הרבה כבוד לזמר הים תיכוני לדורותיו עוררה עניין רב והסתיימה באירוע גרנדיוזי ונוצץ בהיכל נוקיה ובזכייתם של נסרין קדרי ו-מאור אשואל.

ערב סיומה של תוכניתו הוציא גולן את אלבומו החדש שכולו גדוש במוזיקה חדשה וטובה (17 שירים, מתוכם 14 חדשים לחלוטין!!!) והיום הוא קוצר את הפירות הראשונים ממנו וזוכה לקבל מתנת יום הולדת בדמות אלבום פלטינה.


האזינו לשירי האלבום "נגעת לי בלב" של אייל גולן >>
EyalGolanOfficial

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates