האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

22 באפריל 2012

אור אדי - לא מבינה להורדה [חדש ובלעדי]


תמונה
אור אדי, מכוכבות הנבחרת של שרית חדד בתוכנית The Voice ישראל מוציאה סינגל חדש ומרגש בשם "לא מבינה", שיר חדש אשר ייכלל באלבום האוסף "אחד סוכר שחור חזק" של יוסי בן דוד. ‫אור אדי שכבשה את ליבה של שרית חדד ב- The Voice היא תלמידת תיכון מחיפה שהחלום שלה הוא להחזיר את האיכות למוזיקה המזרחית.‬ בינתיים היא מצליחה לעשות זאת לא רע, עם למעלה מ-2,000,000 צפיות לקליפים שלה ביוטיוב ו-10,000 לייקים בדף המעריצים בפייסבוק.

 מילים: דוד זיגמן.
לחן: יוסי בן דוד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אבי גוטמן.







להורדת השיר לחץ כאן



להורדת הרינגטון לחץ כאן



מילות השיר:
 ים של אהבה / רק לך הבאתי פרח בוא תאסוף את רגשותיי / מעליי החיים יפים / ולא הבנתי בעולם הזה כלום מה נשאר / תגיד לי מה נשאר / היינו הזוג הכי יפה שנשאר מה נשאר / תגיד לי מה נשאר / הלילה בהיר הלב נסער לא מבינה / ולא מוצאת את עצמי / הכל אבד / בתהומות של חיי מי אני ומי אמר לי / בך להתאהב ומה כדאי לא מבינה / ולא מוצאת את עצמי / הכל אבד / בתהומות של חיי מי אני ומי אמר לי / בך להתאהב ומה כדאי אלוקים שלי / אנא תן בי את הכוח / רק לחיות את חיי מהתחלה שוב אני לבד / מביטה אל השמיים / בתפילה אהבה ביקשתי אהבה / אהבה אמיתית של אושר נולדה מה נשאר / תגיד לי מה נשאר / הלילה בהיר הלב נסער לא מבינה / ולא מוצאת את עצמי / הכל אבד / בתהומות של חיי מי אני ומי אמר לי / בך להתאהב ומה כדאי לא מבינה / ולא מוצאת את עצמי / הכל אבד / בתהומות של חיי מי אני ומי אמר לי / בך להתאהב ומה כדאי ------------------------------------------
 ניהול אישי וייצוג בלעדי: אסי לביא-הג'וקר
לפרטים והזמנת מופעים: 0526-952-952
בקרו באתר הרשמי: www.joker10.co.il


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates