האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

17 באפריל 2012

סאבלימינל באוסף כפול – "היצירה שלי" [כתבה]


היצירה שלי- סאבלימינל באלבום אוסף כפול
מלך ההיפ הופ סאבלימינל משחרר אלבום אוסף כפול המאגד את מיטב להיטיו בשם "היצירה שלי".

סאבלימינל, הלא הוא קובי שמעוני, פרץ לחיינו כבר ב-1997 עם הפרויקט "ישראלים עצבניים" אותו הוציא ביחד עם משפחת "תאקט".

מאז ועד היום צבר הזמר האהוב קילומטרז' מרשים המונה 6 אלבומי אולפן מצליחים נוספים ועכשיו הוא מסכם תקופה עם אלבום אוסף שמכיל את מיטב להיטיו הגדולים.



האוסף החדש והכפול מונה לא פחות מ-40 שירים ומסכם בצורה מצוינת את שנותיו הראשונות של אחד מיצרני הלהיטים הגדולים של העשור האחרון במוזיקה הישראלית.

האזנה לאלבום חושפת את המאזין לאמן מרתק שמרבה לשתף פעולה עם אמנים אחרים ויודע לשלב בהצלחה כמו זיקית בין סגנונות מוזיקליים רבים כשהוא מחבר היפ הופ וראפ עם מוזיקה מזרחית, סול, רגאיי, אלקטרו, דאנסהול, האוס, רגאטון, פופ ועוד. תוכלו למצוא בו שירים פטריוטיים, לצד שירי מחאה חברתית ולהיטי רחבות ריקודים סוחפים כמו שרק סאבלימינל יודע להרים.

בין הלהיטים הוותיקים באוסף הכפול תוכלו למצוא שירים כמו "תזהר ממנה", "טורו", "בת 60", "פרחים בקנה", "תקווה", "עליי", "עיניים להם", "שטח ההפקר", "הלוואי", "הפינאלי", "הכול מלמעלה" ועוד. כל אלו לצד להיטים חדשים כמו "מאוהב" שהוציא עם לירן אביב, "יש לנו אהבה" בשיתוף עם אתניקס ו-"באה לי טוב" שהוציא ביחד עם קובי פרץ ו-אבי מסיקה שמככב בימים אלו במצעדים השונים.

אין ספק שמדובר באוסף ראוי ומגוון המסכם בצורה מקיפה את פועלו של מלך ההיפ הופ המקומי והפיכתו לאחד האמנים המוערכים במוזיקה הישראלית. בהחלט אלבום חובה לכל חובב מוזיקה!

רשימת השירים:


דיסק 1:
1. יש לנו אהבה
2. באה לי טוב
3. מאו...הב
4. התקווה
5. תיזהר ממנה
6. בת 60
7. טורו
8. הסוד
9. אני יכול
10. יותר מזה אנחנו לא צריכים
11. עליי
12. פרחים בקנה
13. הוזה אותך מולי (רמיקס)
14. זה קורה
15. בילאדי
16. הכל מלמעלה
17. מאמי
18. לנצח
19. המקום המושלם
20. Peace In The Middle East


דיסק 2:
21. עיניים להם
22. חי מיום ליום
23. הפרד ומשול
24. חי בגדול
25. הפינאלי
26. (In Tel Aviv (Remix
27. קלאסית ופרסי
28. זזים עם הבס
29. תזרום בדיבור
30. אינטרנשיונל
31. פעימות
32. הלוואי
33. שנים חלמתי על (skit)
34. ארץ אהובה
35. שטח ההפקר
36. תני לי
37. יותר מחבר
38. ילד רחוב
39. לפעמים אני מרגיש
40. זה כתוב בספרים

באה לי טוב- רצועה מס'2.

הסוד- רצועה מס' 8.


חי מיום ליום- רצועה מס' 22.



הפינאלי- רצועה מס' 28.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates