האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

9 באפריל 2012

ישי לוי ועמיר בניון באלבום "את" (האלבום המלא להורדה)


הזמר הוותיק והאהוב ישי לוי משחרר היום (3.4) את אלבומו החדש והמסקרן "את", פרי שיתוף הפעולה עם הזמר והיוצר הענק עמיר בניון.

כשנה בלבד אחרי צאת אלבומו הקודם והמשובח "האחת שלי", ממשיך ישי לוי לייצר מוזיקה משובחת בקצב מרשים ובקולו המנוסה שרק משתבח משנה לשנה.

אלבום האולפן החדש שלו הוא אלבומו ה-15 במספר ומדובר באחד הפרויקטים המסקרנים של השנים האחרונות.



הזמר המוערך חבר לעמיר בניון, הנחשב לאחד מהיוצרים היצירתיים והמוכשרים הפועלים כיום בישראל, כשהוא אמון על הטקסטים והלחנים אותם יצר בהשראת סיפור חייו של לוי.

"אני נרגש להעניק למאזינים את האלבום הייחודי הזה. מדובר בשיתוף פעולה מרגש המשקף את סיפור חיי", מספר ישי לוי עם צאת האלבום. "מקווה שתיהנו מהתוצאה, כפי שנהנתי אני בכל רגע מיצירת המופת של עמיר בניון ומעיבודיו המוזיקליים של יעקב למאי. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח וכשר, ישי לוי".

האלבום כולל 14 שירים חדשים, כשעד היום יצאו מתוכו 3 סינגלים שמיד הפכו ללהיטים: בלדת האהבה הרומנטית "את", הלהיט הקצבי והקליל "אלף פעם" ובלדה נוספת מרגשת במיוחד בשם "אבא" שיצאה בשבוע שעבר.


על ההפקה המוזיקלית של האלבום כולו אמון יעקב למאי הוותיק והמוערך, שמשלים כאן צלע שלישית במשולש של אמני ענק - כל אחד בתחומו, דבר המעלה את רף הציפיות גבוה מאוד. על פי השירים ששמענו עד כה בתוכו, הוא ללא ספק גם מקיים. תיהנו!

ליחצו כאן להורדה ישי לוי - את - האלבום המלא 05/04//2012




רשימת השירים באלבום "את" של ישי לוי:
1. אבא
2. נשמה
3. תשירי ילדה
4. אלף פעם
5. לבד
6. כמו להבה
7. אלא
8. אין עוד מלבדו
9. די לך (דואט עם עמיר בניון)
10. לאן
11. יונה שלי
12. צעד אחד
13. לא יכול
14. את

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates