האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

9 באפריל 2012

מחליף קידומת: נאור אורמיה חוגג 20 (הכתבה המלאה)


מזל טוב לזמר הצעיר נאור אורמיה שחגג אתמול (6.4) את יום הולדתו ה-20!

נאור אורמיה, נסיך הזמר הים תיכוני, המשיך השנה למגנט אותנו עם שירים נוספים פרי עטו שעתידים להיכלל באלבומו השני, במקביל לשירותו בתפקיד הסברתי בחיל האוויר.

האלבום, שעתיד לצאת בשבועות הקרובים, יקרא על שם הלהיט המרגש "לא מוצא את עצמי". הסינגל האחרון שיצא מתוכו היה הדואט המצליח "בלילות" שבו שיתף פעולה עם שרית אביטן המקסימה שעדיין מככב במצעדי המוזיקה השונים.



מעבר לאלבום החדש, נאור עובד בימים אלו על שיתוף פעולה מסקרן עם ארקדי דוכין המוערך עליו נספר לכם בהרחבה בהמשך, כך שללא ספק שהזמר הצעיר ממשיך לבשל לנו מטעמים מוזיקליים בלי הפסקה!

לכבוד החלפת הקידומת התקשרנו לאחל לו מזל טוב ולשמוע כיצד הוא חוגג: "חגגתי עם חברים שלי במעבדה במוצאי שבת שעבר והיה ענק, וצפויות להתקיים עוד הופעות יום הולדת בצפון ובדרום, ככה שזה כיף שחוגגים לך כל כך הרבה יום הולדת...", נאור אורמיה מספר בחוש ההומור האופייני לו. "חוץ מזה, הסוכנים שלי הפתיעו אותי עם טיסה לחופשה בלוס אנג'לס ואני אטוס לשם בחודש הבא כי צריך להודיע לצבא מראש על הנסיעה".

"אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולהגיד תודה לכל 50 אלף החברים שלי בפייסבוק שעוקבים ותומכים בי וכותבים לי ברכות - זה מאוד מרגש ומחמם את הלב! לפני שנתיים לא חלמתי להגיע להיות מוקף בכל כך הרבה אהבה, אז תודה ענקית ובהזדמנות זאת אני רוצה לאחל לכולם חג פסח כשר ושמח, חג של אהבה ושמחה, זה חג משפחתי וכייפי - אז תיהנו ממנו!"

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates