האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

23 באפריל 2012

משה כהן - נדר החיים להורדה [חדש ובלעדי]


תמונה
זמר הנשמה הוותיק והאהוב משה כהן משחרר שיר חדש בשם "נדר החיים", סינגל שישי מתוך אלבומו העשירי שייצא בקרוב. הזמר הוותיק והמוערך של הז'אנר המזרחי הטורקי הכבד ממשיך בקאמבק הגדול שלו לקדמת הבמה אחרי עשור של שתיקה. "נדר החיים" הוא הסינגל השישי במספר שכהן משחרר מתוך אלבומו החדש. קדמו לו הלהיטים "עולם הפוך", "רק בשבילך" והדואט "עלא עיני ועלא ראסי" שבו שיתף פעולה עם ראובן המלאך, "הלב" ו-"דמעה".

 מילים: ראובן כרמל.
לחן: טורקי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: קובי קלימון.




מילות השיר:
זוכר היו ימים ,מאושרים הייתי האביר שלך אהבנו בלי גבולות,כמו ילדים ואיפה כל החלומות וכמה זה כואב לי ואיך בגדת בליבי אלייך התמכרתי דרכת על הכבוד שלי וכמה זה כואב לי איך בגדת בליבי אחרי שהתמכרתי את כבר לא שייכת לי פזמון: אהבתי ונישרפתי,בניתי והרסת הכל ואיך לך האמנתי אני לבד ואת איתו ואם תירצי אותי אז כל ימיי לך אחכה אולי תגידי לו שביגללו אני בוכה זוכר תמיד את הלילות,איתך צחקנו על כל העולם נדרנו נדר לחיים טובים הכל מכתוב מאלוקים וכמה זה כואב לי ואיך בגדת בליבי אלייך התמכרתי דרכת על הכבוד שלי וכמה זה כואב לי איך בגדת בליבי אחרי שהתמכרתי את כבר לא שייכת לי.


להורדת השיר לחץ כאן



להורדת הרינגטון לחץ כאן





 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates