האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

18 באפריל 2012

דודו אהרון הופך את "תהיי איתי" לשיר [כתבה]


דודו אהרון משחרר היום (18.4) את "תהיי איתי", שיר חדש הלקוח מתוך הפרויקט של גלי צה"ל "עוד מעט נהפוך לשיר".

את המילים לשיר כתב החייל עמית בוסידן ז"ל שנהרג במסגרת במהלך מבצע "חומת מגן" לפני כעשר שנים, כאשר ניסה לחלץ את חבריו הפצועים בעיר ג'נין תוך חירוף נפשו.

סיפורו של עמית נגע לליבו של אהרון שהרים את הכפפה ומבין כל הטקסטים בחר להלחין דווקא את שירו של עמית. ״אני רואה זכות גדולה בכך שניתנה לי האפשרות להנציח חייל. התרגשתי מהסיפור, ואין ספק שזה אחד מהשירים שאני הכי גאה בו ושלם איתו בקריירה שלי״, אמר אהרון.
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה יצוין השנה ביום שלישי, ב' באייר תשע"ב, 24.4.2012, בשעה 20:00, ויסתיים בערב יום העצמאות, יום רביעי, ג' באייר, 25.4.2012 בשעה 20:00.


מילות השיר
ברגעים קשים, ברגע של עצבות
ברגעים שמחים בלי רגע של בדידות- תהיי איתי..
בנסיעה בעיר, או הליכה בכפר
בקיץ חם או בחורף קר- תהיי איתי

פזמון: תהיי איתי, כל החיים תהיי איתי
תהיי איתי, חיי יהיו קלים
תהיי איתי

בנגינת גיטרה כשאני שר לך שיר
כשאני מסתכל לשמים, או סתם בוהה בקיר- תהיי איתי..

כשאני לבד בלילה מחפש אותך
כשלא קל לי אז בטח לא קל גם לך,
תהיי איתי..תהיי איתי.. תהיי איתי בבקשה תהיי שלי


לחצו כאן להאזנה לשיר "תהיי איתי" של דודו אהרון >>

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates