האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

10 באפריל 2012

משה פרץ - שיר האליפות של קריית שמונה! [חדש ובלעדי]


הזמר האהוב משה פרץ הקליט את שיר האליפות של קבוצת הכדורגל עירוני קריית שמונה לעונת 2011/2012.

אמנם כל המדינה לבשה חג רק בסוף השבוע האחרון, אבל בקריית שמונה חוגגים כבר שבוע שלם בזכות חגיגות האליפות ההיסטוריות של הקבוצה העירונית.

תוצאת התיקו 0:0 של הקבוצה במשחק מול הפועל תל אביב ביום שני שעבר (2.4) נתנה את האות לשחקני הקבוצה מהצפון לפתיחת החגיגות הרשמיות של התואר.



ביום רביעי הם כבר נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שבירך אותם וביקרו בכותל בירושלים ובחמישי כבר הקליטו את קולות הרקע לשיר האליפות בעזרתו של דידי הררי באולפן רדיו ללא הפסקה 103FM בשידור שחלקו תועד על ידי אתר חדשות הספורט ONE.

את השיר כתב הררי ביחד עם דובר האלופה החדשה עדי פרג', כשעל הלחן, העיבוד המוזיקלי וכמובן הביצוע הסוחף אמון המסלסל האהוב משה פרץ.

איך השיר עצמו? אליפות!!! שימו לב לפזמון: "קריית שמונה-נה נה נה נה נה, כן את האלופה - לראות אותך חוגגת בכחול-לבן. נה נה נה נה נה, כן את האלופה - תנו לקהל פה להניף את הגביע...!".

חגיגות האליפות הרשמיות של עירוני קרית שמונה יתקיימו ביום ראשון הבא, ה-15.4, בשעה 20:00 בערב באיצטדיון העירוני. במהלך החגיגות יושמע שיר האליפות הרשמי של הקבוצה, ראש העיר יעניק מדליות לשחקני הקבוצה כהבעת תודה על העונה החלומית והכוכב הצעיר עומר אדם יוסיף עוד קיסם למדורה ויקפיץ את החוגגים. מזל טוב!!!

לחצו כאן וצפו בהקלטות שיר האליפות של עירוני קריית שמונה >>

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates