האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

19 באפריל 2012

הקול עוד נשאר: עידן עמדי – "ממשיך לצעוד" [כתבה]


הזמר והיוצר עידן עמדי משחרר שיר בשם "ממשיך לצעוד" במסגרת פרויקט מיוחד בשם "הקול עוד נשאר" שהופק לכבוד יום הזיכרון לשואה ולגבורה.

לכבוד יום הזיכרון הממלכתי לשואה ולגבורה יוצא הבוקר פרויקט חדש וחשוב שמטרתו לשמר את זכר השואה והגבורה בעזרתם של מיטב האמנים ישראלים המבצעים טקסטים הנוגעים בזיכרון.

את הפרויקט המבורך יזם משרד ההסברה והתפוצות בשיתוף רשת ג' ובין האמנים המשתתפים בו ניתן למצוא את עמיר בניון, ארקדי דוכין, חמי רודנר, ערן צור ועוד.



הבוקר יוצא באופן רשמי השיר "ממשיך לצעוד" אותו כתב והלחין עידן עמדי (הפקה מוזיקלית משותפת לו, לאיתמר מאירי ולאיתן רז) לאחר שקרא והתרגש מסיפורו האישי של הרב ישראל מאיר לאו.

"בפרויקט 'הקול עוד נשאר' החלטתי לנסות ולכתוב על נושא השואה אבל ממקום של חוויות אישיות, לנסות להעביר את הזיכרון והרגשות של הניצולים כמה עשורים אחרי", מספר עמדי עם צאת השיר. "השיר מתאר מנקודת מבטי את הדרך שעשה הרב לאו ממחנה הריכוז בוכנוולד שעל שערו היה כתוב 'כל אדם לגורלו' ועד להיותו מהרבנים הגדולים בישראל".

את כל שירי הפרויקט תוכלו לשמוע באתר המיוחד "הקול עוד נשאר 2012" ואף בשידור מיוחד שייערך היום, ערב יום הזיכרון, בשעה 17:00 ברשת ג'. ללא ספק פרויקט חשוב ומבורך!

לחצו כאן להאזנה לשיר "ממשיך לצעוד" של עידן עמדי >>


1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחלה של אתר תמשיכו ככה

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates