האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

12 באפריל 2012

בימים הקרובים: סאבלימינל באוסף כפול [כתבה]

מלך ההיפ הופ המקומי סאבלימינל עתיד להוציא בימים הקרובים אלבום אוסף כפול בשם "היצירה שלי".

סאבלימינל קנה לעצמו בעשור האחרון שם של מכונת להיטים משומנת היטב ועכשיו, אחרי שישה אלבומי אולפן מצליחים, הוא מאגד את כולם באוסף אחד.

האלבום הכפול עתיד לצאת באופן רשמי מיד לאחר החג והוא יכלול מעל ל-40 מלהיטיו הגדולים, בין היתר מגה להיטים כמו "טורו", "תזהר ממנה", "הלוואי", "אני יכול", "עיניים להם", "פרחים בקנה" ועוד שנכללו באלבומיו הקודמים.



באלבום גם יכללו 5 שירים חדשים שעדיין לא יצאו באלבומים רשמיים וביניהם את "מאוהב" שבו שיתף פעולה עם לירן אביב, "יש לנו אהבה" שבו עשה מטעמים מהלהיט של אתניקס ו-"באה לי טוב" שיצא לפני כשבועיים ובו הוא משתף פעולה עם קובי פרץ ו-אבי מסיקה.

עטיפת האלבום, אותה אתם יכולים לראות כאן לראשונה, מציגה את סאבלימינל כמתאגרף בזירה שמחזיק בידיו את בנו הטרי אור, שנולד אך לפני 3 חודשים.

אין ספק שאלבום האוסף החדש של סאבלימינל עתיד להיות אחד אוסף להיטים שמתעד את יצירתו של אחד המוזיקה הפורים והחשובים בתעשיית המוזיקה הישראלית בעשור האחרון. שווה!

עוד לא חברים של סאבלימינל בפייסבוק? לחצו לייק, הצטרפו לעמוד הרשמי של סאבלימינל וקבלו את כל העדכונים החמים http://www.facebook.com/SubliminalOfficial

לחצו כאן וצפו בקטע שסאב העלה ליוטיוב ומתעד את אלבום האוסף בפס הייצור >>

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates