האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

9 באפריל 2012

תמיר ואורין גל - חיים שלי להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
הזמר הוותיק תמיר גל מוציא דואט חדש בשם "חיים שלי" שבו הוא משתף פעולה עם אורין, בתו בת ה-19.
תמיר גל ממשיך לעבוד על אלבום האולפן החדש שלו והיום הוא מפתיע עם דואט חדש שבו הוא משתף פעולה לראשונה עם בתו אורין, שעושה כאן את טבילת האש הראשונה תחת אור הזרקורים.
"חיים שלי" עוסק באהבה הבלתי מתפשרת בין אב לבתו. תמיר ואורין מגישים אותו היטב ומשלימים אחד את השני בבתים ובפזמון. את המילים והלחן לשיר יצר מוטי אוחיון, להפקה מוזיקלית אסלית וכייפית של אייבי קזס.
"זה אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי בקריירה", אמר הזמר הוותיק עם צאת הדואט. השיר יוצא לקראת אלבום אולפן חדש של גל וצאת סרט חדש בשם "בינגו".
ביחד עם השיר יוצא קליפ בבימויו של נהוראי חובב ביטון, שצולם בסטודיו לשמלות כלה, מקום הנחשב בעיני רבים לפרשת הדרכים בין החיים בקן החם של ההורים, לחיים העצמאיים עם בן זוג.


מילים ולחן: מוטי אוחיון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אייבי קזס.


ליחצו כאן להוריד את השיר
http://www.youtube-mp3.org/get?video_id=s4jIiKPhY8s&h=f90ace233ec419280df2cd2bd53564cb&r=1333153766642


מילות השיר
תמיר :
כשנולדת אז הרגשתי, מה זה באמת חיים
לא הפסקתי והמשכתי, לפנק אותך תמיד
אורין :
כשגדלתי אז הבנתי, שאתה היחידי
שדואג רק לי שומר עלי אתה הכל בשבילי

תמיר :
יא בנתי יא בנתי, את החיים שלי
אתן לך את הכל, את בשבילי עולם טהור
אורין :
יא אלבי יא אלבי, אתה מלאך שלי
אתן לך הכל, רק שתהיה קרוב

תמיר :
כשגדלת אז הבנתי, את כל חיי ילדה שלי
לא הפסקתי והמשכתי לאהוב אותך תמיד
אורין :
כשגדלתי אז הבנתי, שאתה כל עולמי
שדואג רק לי שומר עלי אתה אבא שלי

תמיר :
יא בנתי יא בנתי, את החיים שלי
אתן לך את הכל, את בשבילי עולם טהור
אורין :
יא אלבי יא אלבי, אתה מלאך שלי
אתן לך הכל, רק שתהיה קרוב
קטגוריה:


1 תגובות:

דורה אמר/ה...

איזה שיר מרגש. לדעתי הוא צריך להיות שיר פסקול של אחת מהסדרות הישראליות, גם אם זו טלנובלה. העיקר הפרסום והתוכן באמת מתאים לסדרות מרגשות.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates