האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

9 באפריל 2012

אופיר כהן - אם תבקשי להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
הזמר והיוצר אופיר כהן משחרר, בוקר חתונתו עם אהובתו, את "אם תבקשי", שיר הסלואו וסינגל נוסף מתוך אלבומו השני.
אין מעשה רומנטי מזה: ביום המאושר בחייו, היום בו יבוא בברית הנישואין עם דנה אהובתו, משחרר אופיר כהן את הבלדה הרומנטית "אם תבקשי" אותה כתב והלחין לכבוד האירוע המרגש.
כאשר מאזינים לשיר מבינים עד כמה האהבה בין השניים גדולה, עם מילות אהבה בלתי מתפשרות, הגשה מלאת כוונה שיוצאת מהלב ועיבוד סוחף של תמיר צור, "אם תבקשי" הוא ללא ספק אחד השירים היפים ששמענו בתקופה האחרונה.
החתונה תיערך במתחם האירועים הגדול נסיה שבצומת ראם והיא עתידה להיות עתירה באנשי תעשייה וסלבס שיגיעו לאחל מזל טוב. במהלך הערב תופיע נבחרת אמנים מרשימה: ישי לוי, ליאור נרקיס, משה פרץ ו-רובי לוי.
המסלסל האהוב נחשב לאחד האמנים המבטיחים בדור הצעיר של המוזיקה הים תיכונית ובימים אלו הוא משלים את העבודה על אלבומו השני. הבלדה החדשה שהיא גם הסינגל העשירי במספר מתוכו מוכיחה לנו שוב עד כמה מדובר ביוצר רגיש ובעל כישרון.


עוד לא חברים של אופיר כהן בפייסבוק? לחצו לייק, הצטרפו לעמוד הרשמי של אופיר וקבלו את כל העדכונים החמיםhttps://www.facebook.com/pages/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%A8-%D7%9B%D7%94%D7...


ליחצו כאן להורדה של השיר:

להורדת השיר לחץ כאן 



להורדת הרינגטון לחץ כאן


מילות השיר
בית א'

והחיים איתך נראים כל כך יפים
כשאת איתי אותנו כאן הם מלטפים
ואין כמוך עוד בעולם את מיוחדת
על מיתרי ליבי פורטת אהבה

ואם רוחי שלי לפתע שוב צנחה
אלייך בא ומתמלא שוב בשמחה
רק את יודעת לאהוב כמו שחלמתי
אהלל את שמך בכל קצוות עולם

פזמון:
אם תבקשי אותי עכשיו אני מגיע
אתן לך אהבה מכאן עד לרקיע
את כל האושר והאור שבעיניי
אני רוצה אותך איתי בתוך חיי

כל היקום הזה חשוך לי בלעדייך
את מאירה לי את חיי בשתי עינייך
אנחנו שנינו סיפור של אהבה
את בליבי תמיד הישארי קרובה...

בית ב'

שוב מתעורר איתך נושק לך על מצחך
קרני השמש מאירים לי את יופייך
אני שומר אותך קרוב אצלי בתוך הלב
לו רק ידעת עד כמה אני אוהב....

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates