האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

16 באפריל 2012

מאור אדרי - כאן בלעדייך להורדה [חדש ובלעדי]


תמונה
הזמר מאור אדרי מוציא את השיר "כאן בלעדייך", סינגל תשיעי ואחרון מתוך אלבום הבכורה הממשמש ובא.
את השיר "כאן בלעדייך", כתב מאור יחד עם ראובן כרמל לפי לחן יווני ועם עיבוד של כפיר סימן טוב. השיר יוצא כסינגל תשיעי ואחרון מתוך אלבום הבכורה הממשמש ובא של אדרי. קדמו לו "ילדה גדולה", "לא פשוט", "את עוד אוהבת", "את שלי", "היא עוד תשוב", "הגבר שכבש" וכמובן "לב קבור" ו-"רוחות רעות".


מילים: מאור אדרי וראובן כרמל.
לחן: יווני.
עיבוד והפקה מוזיקלית: כפיר סימן טוב.


הצטרפו עכשיו לדף הרשמי של מאור אדרי בפייסבוק:
http://www.facebook.com/MaorEdriOfficial



הורדה:
http://www.upo.co.il/2296219684


מילות השיר:
כלום כבר לא כל כך בסדר
מחשבות חונקות וראשי נופל כמו צונח
במיטה ריקה שוקע כך חיי כשאת לא פה

מי אני שאתמודד עם הלבד
אני לא אהיה שלם כאן בלעדייך
מי אני שאלחם עם הגורל שבא
אני לא אתמודד אני כמעט מועד

זה טוב לה שאני פה והיא רחוקה
רוצה אליה חזרה מתגעגע נורא
הלבד הזה מוזר ואין לי עוד ברירה
שוב קורא לך חזרה ואת כל כך רחוקה

כלום כבר לא כל כך רגוע
ברחובות אני רץ כמו משוגע אחריה
מחפש ולא מוצא לי נחמה
כשאת לא פה

מי אני שאתמודד עם הלבד
אני לא אהיה שלם כאן בלעדייך
מי אני שאלחם עם הגורל שבא
אני לא אתמודד אני כמעט מועד


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates