האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

12 באפריל 2012

בכורה: אג'אר חוזר בדואט חדש עם נתי רז [כתבה]


בכורה: אג'אר חוזר בדואט חדש עם נתי רז
אג'אר הפלא הטורקי שכבש את ישראל בשנות התשעים, רגע לפני אלבום הקאמבק יוצא בדואט חדש שלו עם הזמר הצעיר נתי רז ששואף להיות ממשיך דרכו והפנים החדשות של המוזיקה הטורקית בארץ. יש גם וידיאו מטורקיה

ילד הפלא הטורקי שכבש את המוזיקה המזרחית בארץ בשנות התשעים חוזר בדואט חדש עם הזמר הצעיר נתי רז. הזמר אג'אר היה כאן בארץ תחת ניהולו של האמרגן אלי בנאי בתקופה שהייתה טור הזהב של הג'אנר הטורקי, ומוכר בלהיטים רבים שהבולטים הם "בידיים התמונות" ו-"קפה הבוקר", באותם שנים ערב ערב היה מופיע 2-3 פעמים במועדונים המזרחיים הרבים, שנים אחרי חובבי הג'אנר אז עדיין שומרים לו מקום של כבוד בפלייליסט.

בהפקה משוקעת מאוד שיזם נתי רז שמשויך לקו של שירי נשמה בסגנון הטורקי, סגנון שנמצא בימים אלה במלוא עוצמתו, הקליט באולפן בטורקיה בליווי 30 נגנים דואט עם אג'אר שנקרא "איתך אני" שכתבה התמלילנית ארלט ספדיה ללחן של אג'אר ועיבוד של מומין ססלר המוכר מהפקות של עופר לוי, תמיר גל, איציק קלה ועוד. השיר יוצא כסינגל ראשון של רז לקראת אלבומו השני שכולו יהיה בסגנון "הבכי".

"המעבד מומין ססלר חיבר ביני לבין אג'אר בטורקיה" אומר נתי רז על החיבור המפתיע. " שלחתי דרכו פניה לאג'אר שנעשה דואט, הוא בהתחלה לא הכיר אותי ואחרי שהוא שמע חומרים שלי הוא התרשם והחליט שנקליט את הדואט".

-הרבה זמרים היו רוצים להתחלף איתך.
"זה מאוד מרגש בשבילי, אני בן 19 אבל אני כל הזמן אני שומע רק שירים שלו של עופר לוי, זוהר ארגוב וזמרים מהעולם. אין אנשים כמוהו, מבחינת מיומנות, אופי, מקצועיות וכל דבר אחר. בקיץ הוא יגיע להופעה עם עשרים הנגנים מטורקיה בה אני יארח אותו. בקרוב הוא ישחרר את אלבומו החדש שהפיק לו מומין ססלר ויופץ כאן בארץ, שמעתי מתוכו חומרים והם מדהימים. הוא יותר מבוסס מבחינת הקול אפילו מהשנים המצליחות בעבר".

צפו בקליפ שצולם באולפני ססלר בטורקיה, כולל את מאחורי הקלעים של הפקת הדואט של אג'אר ונתי רז "איתך אני":


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates