האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

24 באפריל 2012

יום העצמאות: סיקור אירועים מיוחד [כתבה]



יום העצמאות: סיקור אירועים מיוחד
לכבוד ערב יום העצמאות 64 למדינת ישראל ריכזנו עבורכם כמיטב המוסרת את מיטב האירועים השונים ברחבי בארץ, החל מהבמות העירוניות ועד מועדוני הלילה. ערב יום העצמאות ידוע כיום משפחתי, בו כולם מתאחדים ויוצאים אל הבמות השונות ברחבי הארץ. גם הצעירים המבלים בעיקר במסיבות אוהבים לצאת ולחגוג את העצמאות. הינה לפניכם סיקור של כל ההנאות והבילויים המוצעים לכם בסימן כחול לבן, רק להשים את האצבע ולבחור.

 באר שבע: רוני דלומי, קובי אפללו וישי לוי חולון: במת הפילבוקס- לירן דנינו ולהקת היהודים. במת מדיטק- הראל מויאל. במת קוגל- ג'ולייטה וגבי שטרית.
 ימית 2000- שימי תבורי ושרון חזיז.
 רחובות: על הבמה המרכזית יופיעו- לירן דנינו ולהקתו, דוד דאור ודנה אינטרנשיונל. על הבמה הים תיכונית הרחוב הרצל יעלו להופיע- מרגלית צנעני, בני אלבז, שלומית בוכניק, מורן קריטי, תמיר לידני ונתי חן.
 נס ציונה: על הבמה המרכזית יעלו משה פרץ ודנה אינטרנשיונל. רעננה: עומר אדם פבלו רוזנברג ולהקת הדג נחש. גבעת שמואל: מירי מסיקה. קריית אונו: אביהו שבת, אביב גפן והדג נחש.
 פתח תקווה: יואב יצחק, שרון חזיז, קובי פרץ ואלון דה לוקו.
 יבנה: דוד לביא, חגית יאסו, שימי תבורי והתבורי'ס. נתניה: מושיק עפיה, הדג נחש, בית הבובות, דני סנדרסון, ברי סחרוף ורוני סופרסטאר. מודיעין: ליאור נרקיס וקרן פלס.
 רמת גן: כיכר רמב"ם בעיר- איציק קלה, עומר אדם, עידן עמדי, מוש בן ארי ודפנה דקל הפארק הלאומי- משה פרץ, הדג נחש ולהקת איפה הילד. רמלה: ג'ולייטה, מושיק עפיה ומאיה בוסקילה.
 ראשון לציון: בבימת גן המושבה יופיעו שרית חדד ולידור סולטן. בבימת פארק הזיכרון בשכונת כרמים- ליאור נרקיס ואביהו שבת. בבימת נאות שקמה- גידי גוב ושיר ביטון. בבימת שיכון המזרח- ג'ולייטה, אבי וגל סינוואני וחזי פרץ. בבימת רמת אליהו- שלומי סרנגה, סטלוס ואורן חן. בבימת הרצל/רוטשילד- נינט טייב, מאור כהן ושגיא טרבלסי. בבימת בית העם תתקיים שירה בציבור עם עמי חלף. גבעתיים: משינה, שלישיית מה קשור ולהקות מקומיות. הרצליה: פיני חדד, בועז שרעבי ואביב גפן.
 בת ים: אלי לוזון, יוסי מאיר וחן אהרוני. לוד: שימי תבורי ומאיה בוסקילה. קריית ביאליק: דודו אהרון, אייל גולן והפינליסטים של דה וויס. ירושלים: סאבלימינל, מומי לוי, יוסי אזולאי, קרן פלס ולירן אביב. חיפה: "צובחוץ" קריית חיים- שירי מיימון ושמעון בוסקילה, אתניקס, מוקי ואייל גולן. ספורטק, נווה שאנן- רמי קליינשטיין, שלומי שבת ומוקי.
 אור עקיבא: יואב יצחק ולהקת היהודים.
 יקנעם: ליאור ופרחי ולהקת KYD.
 הוד השרון: עומר אדם ובועז שרעבי. כפר סבא: ליאור נרקיס, הראל סקעת ודודו טסה.
 רמת השרון: חיים משה, אביבה אבידן, חופני ואילן אלימלך. גם חובבי חיי הלילה לא יוצאים מקופחים. עשרות מועדונים ואטרקציות לבילויים יפתחו את שעריהם לבליינים שיעדיפו לחגוג עצמאות הזה דווקא במועדון.
 קפה ת"א - יום רביעי מסיבת עצמאות עם דייב רובין, צביקה אברהם רקדנית בטן והפתעות נוספות.
 רוסו בר, ראשון לציון - מסיבת עצמאות עם הזמר שריף ולהקתו בהופעה מלאה.
 בוקה, ראשון לציון - מסיבת עצמאות עם זמרים אורחים, ריקודי שנות ה-80 וישראלי סושי ואלכוהול חופשי.
 ללה, תל אביב - מסיבת עצמאות עם צמד הענקים אורנה ורוני שירקידו אתכם עד אור הבוקר. המקום יקושט באווירת החג.
 ויוה בית הצנחן, רמת גן - מסיבת עצמאות לגילאי 50+ משעה 22:30 עד אור הבוקר.
 הטוויסט, תל אביב - מסיבת עצמאות עם הצמד אסתי ואפי בריקודי שנות ה-60 וכל הזמנים.
 ג'אן ג'י בר, תל אביב - מסיבת עצמאות עם דודו טהאן. דואט, חולון - מסיבת עצמאות: מוסיקה לריקודים עם ד.ג'י שמוליק וזמר אורח. העברייה, תל אביב - מסיבת יום העצמאות, עושים שמח עם גלעד צארום.
 המסבאה - מסיבת עצמאות ענקית עם מורדי שטרית בשירי ארץ ישראל ומגוון סגנונות.
 גנקי, תל אביב - מסיבת יום העצמאות עם שלומי ברק. TLV, תל אביב- מסיבת עצמאות בערב אלקטרוני עם טובי הדיגיי'ס של המדינה- יניב אמריו יפתח בסט דיפ האוס ויעלה למלודיות...אחריו יעלה די גיי אסי קוזאק. הניילון, תל אביב - מסיבת עצמאות אבסולוטית עם הצמד הרומני NTFO Diynamic שינגנו האוס, ג'אז וטכנו ויעשו שמח כמו שהרומנים יודעים לעשות. אקסודיה, תל אביב - מסיבת עצמאות באולם המפואר עם מוזיקה של דיג'י יוסי אזולאי ודיג'י קיטי. לובי ומרפסת למעשנים, קומת גלריה בה יוקרנו סרטים ישנים, אלכוהול מוזל, מזון מהיר במחירים נמוכים.
 סאבליים, תל אביב - מסיבת עצמאות בסגנון שנות התשעים והשמחות. בערב פריסטייל שמח במיוחד- ינגנו דיג'י הבית Ilia Grand Master B (שחוגג גם יומולדת), ואורח הכבוד Pilot Brothers בסט ניינטיז מפתיע.
 אלנבי 40, תל אביב - יום רביעי מסיבת עצמאות עם מבצעים משוגעים על הבר!מי שיגיע בלבוש כחול-לבן יקבל צ'ייסרים על חשבון הבית.
 סינרמה, תל אביב - מסיבת עצמאות מארחים את: צליל קליפי ,עידן חיים ועינב אהרון (אחות של דודו אהרון) בהופעות מלאות. ערב מתוקשר עם המון סלבס.
 מוב נמל ת"א - מסיבת עצמאות עם הרבה שמח, זיקוקים והפתעות. ערב מתוקשר כוכבי האח הגדול, כוכבי דה וויס, כוכבי המרוץ למליון, כוכבי אייל גולן קורא לך 2 והמון סלבס.
 ניו פורט נמל ת"א - מסיבת עצמאות בלב נמל ת"א מקימים מתחם סופר מתחם עם מועדון ורחבת קיץ ענקית באוויר הפתוח עם 2 כניסות סלקציה הנחות ומחירי ריצפה למקדימים להגיע עד חצות.
 קלאץ' (תל-אביבה המחודש) בנמל ת"א - מסיבת עצמאות: פותחים את 2 האולמות למקום אחד ענק שמכיל 4 בארים מרכזיים פינות VIP מפוארות על העמדה יינגן DJ רועי פלינר.
 יהושוע - מסיבת עצמאות הליין הישראלי והיהושוע מזמינים אתכם למסיבת רחוב עברית מטורפת וחגיגית בערב יום העצמאות הכניסה חינם (מס' מקומות מוגבל)
 מאש, תל אביב - מסיבות עצמאות עם ים מבצעים והטבות על השתייה תוצרת הארץ, מבחר בירות מהחבית ותפריט קוקטיילים מיוחד לקיץ!
 קפה יפו - מסיבת עצמאות משעה 21:30 עם שמעון פרנס ועליזה אביב - מסע מוסיקלי מיוחד לכבוד יום העצמאות.
 שסק, תל אביב - חוגגים עצמאות עם מסיבת פאנק -את החלל של השסק ירקיד וירעיד שימי סוניק (סוליקו) ב-Fאנק, סול, היפ הופ, פריסטייל וכל מה שמשמח את האוזן ומקפיץ את הישבן.
 קומפורט, תל אביב - מסיבת עצמאות מסיבה נוצצת של GLAM-OU-RAMA בקומפורט, עם כל מה שנחוץ לערב גלאם. ערב תלבושות ותחפושות כחול לבן.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates