האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

5 במאי 2012

חוזר לכאן: סמיר שוקרי בביקור בארץ [כתבה]


חוזר לכאן: סמיר שוקרי בביקור בארץ
סמיר שוקרי אגדת המוזיקה המזרחית שאחראי על הלהיט "רונה", ועזב את ישראל לפני כעשר שנים, הגיע לביקור מולדת קצר. שוקרי: "התגעגעת מאוד לארץ, העולם הוא כל-כך קטן והלב שלי פה. אולי אחזור". מה שבטוח תתכוננו לתקליט החדש שלו

סמיר שוקרי האומן שחולל סנסציה במוזיקה המזרחית עם הלהיט הענק "רונה" שנכתב על בתו, הגיע מארה"ב לביקור קצר בישראל. שוקרי עזב את הארץ לטובת ארה"ב לפני עשר שנים עקב שינוי שחוותה המוזיקה בארץ ובזמר המזרחי בפרט, שם המשיך לעסוק בדבר האהוב עליו בשוק המוזיקה המקומית הענפה, ויש הטוענים בהצלחה מרובה כאשר הקים להקה מצליחה.














(שוקרי בביקור בישראל. אולי יחזור) 




לשוקרי יליד עכו, יצאו בישראל 15 אלבומים כולל אוספים החל מ 1988 ועד 2008. שוקרי שאחד מסממניו הוא הכינור הלבן והמפורסם, אחראי גם על להיטים רבים במשך השנים, ויצירתו של להיט ענק אחר "לינדה לידנה" שביצע חיים משה בתחילת דרכו, שיר שסימן את הפריצה הגדולה של משה.

היום בשעה 12 התארח סמיר שוקרי בתוכנית "אגן לים התיכון" ברשת ג' עם ורדי יפתח גרין לראיון מיוחד שיזם האמרגן בארץ וחברו הטוב ישראל בונדק.

שוקרי אמר בראיון: "התגעגעות מאוד לארץ לחברים, למשפחה. התשובה שלי ('לגבי החזרה קבועה לארץ') שהעולם היא כל כך קטן, הלב שלי פה תמיד ואני תמיד בקשר. עזבתי את הארץ קודם כל בגלל הקריירה של אשתי שהייתה עורכת דין והפכה אתה מבחנים הקשים בארה"ב. ואני מצידי רציתי לעשות משהו אחר ושנה במוזיקה שלי. לגבי החזרה? הכול יכול להיות. נולדנו פה". בראיון גם סיפר שוקרי שהוא עובד על תקליט חדש שייצא בארץ אותו מפיק האמרגן בונדק.


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates