האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

3 במאי 2012

יהודה מסס-יש מדינה להורדה [חדש ובלעדי]


היוצר והזמר המוערך יהודה מסס משיק סינגל ראשון לקראת אלבום כפול ומסקרן. "יש מדינה" למילים ולחן של מסס, לאחר לאחר ביקורו במרוקו.
מתוך אלבום אולפן כפול עליו הוא עובד בימים אלו.
יהודה מסס הוא עוף מוזר בנוף המוזיקלי הישראלי במובן הטוב: מוזיקאי בכל רמ"ח איבריו שיוצר מוזיקה מהנשמה מתחת לרדאר התקשורתי.
מאחרי מסס ארבעה אלבומי אולפן, אחד מהם אפילו כלל שיתוף פעולה מוצלח עם עמיר בניון, שעד היום נמנע עם חבריו וחתום גם כאן על ההפקה המוזיקלית ביחד עם ויקטור ויצמן ומסס עצמו.


את "יש מדינה" כתב הזמר האהוב לאחר מסע שורשים של במרוקו והתרשמותו מהמקום. השיר הינו סנונית ראשונה מתוך אלבום כפול שעתיד להיקרא "יומן שירים" ושיריו יעסקו בנושאים מעניינים ומגוונים.

"הפעם, יותר מכל פעם אחרת, נתתי לנושאים לבחור את עצמם וכמו שיומן כותב לך כל יום וכל שעה מה עליך לעשות, כאן השירים מתעדים את היומן", מספר מסס עם צאת השיר.

האלבום, שעתיד לצאת בהמשך השנה, עתיד לכלול בין היתר שירים עם טקסטים הלקוחים מהמקורות, חידוש ללהיט הענק "עלאש" ודואט של יהודה עם בנו המוכשר ירין שגם הוא פרץ בשנה האחרונה בקריירת סולו משלו.לאחר ארבעה אלבומים משובחים ושיתופי פעולה מבורכים עם עמיר בניון, אהוד מנור ז"ל ועוד, משיק הזמר והיוצר המוערך יהודה מסס אלבום חדש.

יש למה לצפות!





 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates