האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

2 במאי 2012

לפני הישרדות: הראל מויאל בסינגל חדש וראיון [כתבה]


לפני הישרדות: הראל מויאל בסינגל חדש וראיון
לפני שידור הפרק הראשון של התוכנית המדוברת הישרדות V.I.P הראל מויאל משחרר סינגל חדש בשם "שבת בחלון" לפני צאת האלבום הרביעי. בראיון מיוחד  הוא אומר: "בהתחלה שללתי על הסף את ההצעה בגלל הריון המתקדם של אשתי, אבל דווקא היא עודדה אותי"

היום ישודר אחרי דחיות רבות בערוץ 10 הפרק הראשון של הישרדות V.I.P, בו ישתתף הראל מויאל לצד שלל מסלבריטאי ארצנו, ביניהם אושרי כהן, דורון ג'מצי, איתי תורג'מן, מייקל לואיס ואחרים. אולי כסוג של הכנה משתחרר הבוקר (שלישי) סינגל חדש ושני בדרך לאלבומו הרביעי שנקרא "השבת בחלון" אותו כתב וגם הפיק עם דורון פלסקוב. רגע לפני שנבחן מול המסך את כישוריו ההישרדותיים והחברתיים של המג"בניק, וכמובן זוכה העונה השנייה של כוכב נולד תפסנו את הראל מויאל לראיון מיוחד.











הראל מויאל- זמר, איש משפחה ואבא לילד כבן שנה. עזבת הכול לטובת תכנית הטלוויזיה "הישרדות", היו חששות משפחתיות ומקצועיות בעניין?

"היו חששות. בהתחלה שללתי על הסף את ההצעה להשתתף בתכנית בגלל שאשתי הייתה בחודשי הריון מתקדמים ולא רציתי להשאיר אותה לבד עם שני ילדים. להפתעתי דווקא היא חשבה שהתכנית מאוד תתאים לי ועודדה אותי להשתתף בה בגלל שאני מאוד אוהב ספורט אתגרי. לא הטרידו אותי חששות מקצועיים כיוון שלא ראיתי שום דבר בתוכנית שנוגד את דרכי המוסיקלית - נהפוך הוא זו דרך לתת לקהל הזדמנות להכיר אותי יותר לעומק" .

יש עניין מקצועי סביב ההחלטה להשתתף בתכנית זו? אתה חושב שתרחיב את החשיפה והעניין סביבך?

"אני חושב שכמו כל תכנית טלוויזיה גם הישרדות תגביר את החשיפה והעניין ואני רואה בכך דבר חיובי אבל הסיבה העיקרית שהובילה אותי להחלטה להשתתף בתוכנית הייתה הרצון להתנסות בחוויה מהסוג הזה, מאחר שזו חוויה של פעם בחיים" .

- תספר מעט על השיר החדש והמשמעות מאחריו...

"הסינגל החדש "שבת בחלון ", הוא שיר שנכתב על החוויה של יום שישי בבית הוריי בשעות שלפני כניסת השבת. אלו שעות קסומות בעיניי. אני מגיע מבית מסורתי בו מקבלים את השבת באווירה של חג עם ריחות הבישולים ואוירה של שמחה ונגינה עם כל בני המשפחה . ניסיתי להעביר בשיר את ההרגשה המיוחדת הזאת. גם ביתי אלה מוזכרת בטקסט וזה הופך מבחינתי את השיר להרבה יותר אישי "

בנך חוגג עוד מעט יומולדת שנה, יש קשר בהשקת השיר לתזמון זה? ומה תרצה לאחל לו?

"יש לי שני ילדים מקסימים. אלה (בת שלוש) שחגגה יום הולדת לפני כחודש ושוהם שחוגג בעוד כחודש שנה להיוולדו . אין קשר בין השקת השיר לתאריכי יום ההולדת שלהם. השיר הוא כמו עוד סוג של ילד שנולד ואני מקווה שיאהבו אותו לפחות כמו שאני אוהב . לסיום אני רוצה לאחל לכל עם ישראל, לקוראים וגם למשפחתי היקרה הרבה אושר, שמחה אמיתית, המון בריאות ובשורות טובות".

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates