האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

9 במאי 2012

הולך על דאבל: לירון רמתי בדרך לאלבום כפול [כתבה]


הולך על דאבל: לירון רמתי בדרך לאלבום כפול
לירון רמתי לא מסתפק באלבום בכורה אחד והולך על כפול: חלק ראשון עם ביצועי קאברים ללהיטי ענק, וחלק שני בשירים מקוריים בשיתוף מגוון של טובי הכותבים. מתוכם יוצא היום החידוש ל"זר בעולם" של גידי שמור והשיר המקורי "שתאהב אותי בחזרה"

לירון רמתי פינליסט העונה החולפת של "כוכב נולד" משחרר היום שני סינגלים מתוך אלבום הבכורה והכפול שמכוון למגוון סגנונות ואינו מתמקד רק בג'אנר הים -תיכוני. בצד אחד של האלבום אחד יכללו שירים מקוריים בשיתוף פעולה עם טובי היוצרים בישראל: יואב גינאי, ארכדי דוכין ונועם חורב, זמירה חן ואחרים. בצד השני של האלבום במיוחד יופיעו קאברים של רמתי לשירים שהפכו לנכסי צאן ברזל, כדוגמת "יצאנו אט", "ארץ חדשה" ושירים אחרים עליהם גדל.

מתוך אלבום החידושים משתחרר היום הביצוע שלו ללהיט "זר בעולם" ששר ויצר במקור הזמר גידי שמור, אחד מהשירים שזכו להכי הרבה חידושים. "זר בעולם" הפך עם השנים להמנון במגרשי הכדורגל, וכעת כאמור גם רמתי מצטרף לקבוצה הגדולה של המחדשים.

כמו בסינגל הבכורה גם בשיר החדש עושה רושם שלירון רמתי מעדיף את הסגנון השקט על פני שירי חפלה. השיר נקרא "שתאהב אותי בחזרה" מילים של נועם חורב ללחן של אוהד חיטמן ועיבוד של תמיר קליסקי ואהרון קמיגארוב. מעניין יהיה לראות מבין שני שירים שיצאו מה יתפוס יותר חזק בתחנות הרדיו.

לירון רמתי- שתאהב אותי בחזרה


לירון רמתי- זר בעולם

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates