האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

14 במאי 2012

ליאור פרחי - אני עוזב להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
הזמר האהוב ליאור פרחי משחרר בלדה חדשה ומרגשת בשם "אני עוזב", סינגל נוסף מתוך אלבומו התשיעי שייצא בקרוב.
ליאור פרחי פותח בימים אלו דף חדש ועם צאת הסינגל החדש שלו הוא מודיע על הצטרפותו לשורות סוכנות הניהול "כחול לבן אמנים".
מדובר באותה סוכנות בה מנוהלים עידן יניב, מרגול, שיר לוי ו-אביהו שבת, כך שללא ספק ליאור פרחי בידיים טובות.
אחרי 15 שנות פעילות ואינספור להיטים כמו "תיזהר ממנה", "ילד רע" והאחרון שבהם, שיר הנושא של תוכנית הספורט הסאטירית "בובה של לילה", ממשיך הזמר האהוב לעשות לנו מעניין באוזן עם בלדה חדשה ומרגשת.


מילים: יוסי גיספן.
לחן: ליאור פרחי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ניצן קייקוב.





להורדת השיר לחץ כאן



להורדת הרינגטון לחץ כאן





מילות השיר
--------------
ברכבת של חצות, כבר סוגרים את הדלתות, אני הולך מכאן
הלילה, למקום אחר, רחוק ממך
שני כתמים של יין זול, נשארו עוד אתמול, כמו המילים שלך
לשכוח מנסה ולא יודע איך

פזמון:
אני עוזב אבל אוהב עדיין את השקר המתוק
מהאמת אני בורח
אני עוזב אבל רוצה אלייך אל השקר המתוק
מהאמת אני בורח

זיכרונות על מסילה, דוהרים באפלה, כבר לא רואים כמעט
שמיים והזמן איתך, חוזר אליי
המילים המתוקות, השקרים והשתיקות הכול היה עטוף
בצבע, תעתוע לעיניי

פזמון:
אני עוזב אבל אוהב עדיין את השקר המתוק
מהאמת אני בורח
אני עוזב אבל רוצה אלייך אל השקר המתוק
מהאמת אני בורח


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates