האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

3 במאי 2012

מתחדש: קובי פרץ עובר משרד יחסי ציבור [כתבה]


הזמר קובי פרץ מודיע כי החל מהיום הוא עובר למשרד יחסי הציבור של עדי שפירא.

בכך למעשה ממשיך הזמר הוותיק והאהוב במהלך ההתחדשות שלו שכלל את עזיבתם של מנהלו האישי יוחאי יעיש ב-12 השנים האחרונות ומנהלת יחסי הציבור הוותיקה שלו בעשור האחרון שרית בירן, וכמובן הוצאתו של אלבומו העשירי "כתוב בשמיים".

אחרי שחתם פרץ על חוזה ניהול עם מאיר נחמני, מנהלה של זהבה בן בשנים האחרונות, הבוקר הוא מודיע כי מנהלת יחסי הציבור החדשה שלו תהיה עדי שפירא.


משרדה של שפירא מטפל בין היתר באמנים נוספים דוגמת זהבה בן, חיים משה, נתנאל, איתי הררי, שדרן הרדיו ירון אילן ועוד, כך שללא ספק - קובי פרץ נמצא בידיים טובות.

אלבומו החדש של קובי פרץ יצא לפני כחודשיים ועד כה גרף שבחים מצד מבקרי מוזיקה רבים בתעשיית המוזיקה בישראל. האלבום שכלל 21 רצועות של פופ ים תיכוני איכותי סימן את חזרתו של המסלסל האהוב לפסגה.

ובמהלך הקיץ הקרוב עתיד קובי פרץ לחזור בגדול גם לבמות כשב-5.7 הוא יקיים הופעה חגיגית ומיוחדת באמפיתיאטרון העתיק בקיסריה עם שירי האלבום החדש ולהיטים מכל הקריירה.

אין ספק שאחרי שעבר תקופה לא קלה, נראה כי קובי פרץ עושה הכול על מנת לפתוח דף חדש. עם האלבום החדש המוצלח והופעת הענק הצפויה בקיסריה - הוא בהלחט נמצא בדרך הנכונה. כיף גדול!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates