האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

3 במאי 2012

אייל גולן: "אני לא מלך, אני זמר טוב" [כתבה]


לא סתם מכנים אותו הזמר הלאומי: אייל גולן נמצא בימים אלו בסיבוב הופעות ברחבי ארצות הברית ומביא לנו הרבה גאווה ישראלית!

לפני יומיים סיפרנו לכם כי מיד אחרי שהוא חגג עם ההמונים על במות הערים בצפון הארץ ביום העצמאות, מיהר אייל גולן לעלות על מטוס עם פמלייתו לסיבוב הופעות קצר אך ממצה בארצות הברית.

עכשיו מגיע גם שלב ההוכחות עם ראיון קצר ובלתי שגרתי שהזמר האהוב נתן לכתבת המקומית שרון מור רגע לפני שהוא עלה לבמה בלוס אנג'לס.


התחנה הראשונה של גולן בסיבוב המדובר הייתה בהופעה מיוחדת מול הקהילה היהודית החמה בלוס אנג'לס בפסטיבל מיוחד שהתקיים לכבוד יום העצמאות ה-64 למדינה.

המופע של הזמר הלאומי היה כמובן גולת הכותרת של הפסטיבל שכצפוי סיפק את הסחורה עם מיטב להיטיו לצד ביצוע מיוחד לקלאסיקה הפטריוטית "ירושלים של זהב" וכמובן הלהיט ההמנוני "מי שמאמין" שהקפיץ את ההמונים כשהם מנופפים בדגלי ישראל.

רגע לפני שהוא עלה לבמה, הכתבת המקומית שרון מור תפסה את גולן לראיון קצר לטובת אתר הקהילה היהודית "Israeli Week" שהוכיח בתשובותיו הדיפלומטיות שהוא צבר ניסיון רב בשנתיים האחרונות גם מאחורי המצלמה.

כשהכתבת מציגה את גולן כ"מלך הבלתי מעורער של הזמר בארץ", ממהר גולן לתקן אותה בצניעות ואומר: "בואי נתחיל מזה שמלך יש אחד, הוא יושב במרומים והוא משגיח ושומר עלינו - זמר טוב".

כשהוא נשאל לגבי ההצלחה הגדולה של התוכנית "אייל גולן קורא לך" עונה הזמר בנונשלנט אופייני: "אני לא יכול להגיד שהחיים שלי השתנו בעקבות התוכנית, פשוט אנשים למדו להכיר אותי מעבר להיותי זמר - גם כבנאדם".

גולן בילה בלוס אנג'לס מספר ימים ביחד עם פמלייתו שמעבר לנגנים שלו, כללה גם את בת זוגתו רוסלנה רודינה וחברו הטוב ברק יצחקי. משם טס להופעות נוספות במיאמי ובניו יורק כשהמסע מעבר לים עתיד להסתיים בחופשה במקסיקו שכולה פלז'ר. אנחנו מפרגנים!



 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates