האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

14 במאי 2012

נרקיס הצדיק: חבש כיפה והופיע בחינם בבר מצווה [כתבה]


נרקיס הצדיק: חבש כיפה והופיע בחינם בבר מצווה
כשהוא חבוש כיפה שחורה וגדולה על ראשו הופיע ליאור נרקיס בהתנדבות מלאה באירוע של בני ובנות מצווה, בקומפלקס הספורט באשדוד של גקי בן זקן וניר סביליה. את המופע הוא פתח בשיר מהמקורות, אולי הוא בדרך לחזור בתשובה?

לא מכבר התקיימו חגיגות יום העצמאות ואיתם סוקר בהרחבה כמו בכל שנה סכומי הכסף הגדולים שגובים האמנים מהרשויות המקומיות להופעה בת ארבעים דקות. במקרה הבא, ליאור נרקיס מוכיח שאפשר לתת ולא רק לקבל. נרקיס ואמרגנו יוסי גנגינה קיבלו פנייה מרגשת מדני טורה, יו"ר כפר הילדים "נווה גלים" להופיע בהתנדבות מלאה באירוע מיוחד של בני ובנות מצווה שמתקיים מדי שנה.

נרקיס נענה מיד בחיוב, והגיע מצויד להופעה כאילו הייתה בתשלום עם מלוא הרכב הנגנים, וכנראה בגלל תחושת ההתרוממות מקיום המעשה הטוב הוא חבש כיפה שחורה וגדולה על ראשו ופתח את המופע בשיר דתי.

את מקום האירוע בקומת הגג של קומפלקס הספורט sweat star באשדוד תרמו ג'קי בן זקן וניר סביליה שבבעלותם, ולא חסכו לחוגגים הצעירים בפינוק תפריט עם מנות השף היומיות.
ונרקיס? אחרי שסיים את הופעתו הוא לא מיהר ללכת הביתה והתערבב עם כל חוגגי הבר מצווה ודאג בסבלנות להצטלם עימם, אם כבר מצווה אז עד הסוף.



ליאור נרקיס עם חוגגת בת מצווה


התרגש לא פחות מהם


את מנת השמחה הוא נתן היטב 


ולא פחות חשוב: התערבב עם כולם

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates