האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

5 במאי 2012

יום הולדת לאיציק קלה: "לגיל אין משמעות בעיני" [כתבה]


יום הולדת לאיציק קלה:
איציק קלה חגג את יום הולדתו ה59 אך בתוך תוכו הוא מרגיש כמו בחור צעיר בן 29. לכבוד יום הולדתו התקשרנו אל איציק קלה לאחל לו מזל טוב ולשמוע ממנו איך הוא מרגיש . ואל תשאלו אותו על פרישה כי מבחינתו הוא רק התחיל.

אחרי 30 אלבומים, עשרות להיטים וטבעת מעריצים שרק מתרחבת, איציק קלה מרגיש צעיר מתמיד. העובדה שהוא חוגג היום 59 שנים לא מרתיעה אותו כלל ואפילו להפך. לרגל יום הולדתו של הזמר הוותיק התקשרנו אליו היום לברר איך הוא מרגיש, איפה הוא עומד מבחינה מוזיקאלית ובעיקר לאחל לו המון מזל טוב.



שלום איציק קלה.
"קודם כל נאחל לך מזל טוב ליום הולדתך ה-59.
תודה רבה לך ולצוות מיוזיק וואן."

איך אתה חוגג?
"גם היום אני מופיע, אני מופיע לוועד עובדי בזק ואני כבר רגיל לדברים האלה."

מה קורה איתך מבחינה מוזיקאלית, איפה אתה עומד?
"אני עומד לפני סינגל חדש שייצא כחלק מאלבום אלבום ה31 במספר. יש לי גם אלבום נוסף של שירי דת שיהיה האלבום ה-32 ב"ה ואני מקווה בקרוב לסגור מעגל של 40 אלבום."

שנה הבאה שישים, עד מתי התיאבון לשיר?
"השאלה היא רק בנשמה, איך האדם מרגיש. אני מרגיש צעיר ברוך ה' והנשמה צריכה להיות צעירה וכשאתה עוסק במוזיקה ואתה משמח אנשים אז אתה כל הזמן משמח מן הסתם גם את עצמיך וחשוב מאוד שאדם יהיה שמח ומאושר ולגיל אין משמעות בעיניי. השאלה היא איך אתה מרגיש ואני מודה לבורא עולם שנתן לי את האהבה הזאת של הקהל הרחב שמחבק אותי בחום ואהבה וזה לא מובן מאליו."

בכל זאת גיל 59, חשבת על פרישה?
"חס וחלילה. רק עכשיו אני מתחיל!"

בהתחלה כיוונת ל20 אלבומים, אחרי זה 30 ועכשיו שיש לך 30 אתה רוצה לסגור 40, עד לאיפה תגיע?
"בעזרת ה' אני מקווה מאוד לזכות לסגור מעגל של 40 כמו שכבר אמרתי ואחרי זה אלוהים גדול."

המוזיקה המזרחית חוזרת לאחרונה אל סגנון הרטרו, דבר שאתה ייסדת. מה אתה אומר על העניין?
"קודם כל זה משמח אותי מאוד, כי זו המוזיקה המזרחית האותנטית למה שחוזרים עכשיו וזה מתבטא ברבעי טונים ובשמינית הטון ולמעשה זו המוזיקה המזרחית האותנטית האמיתית.
מעבר לזה שאני זמר אני גם מוזיקאי שמנגן על המון כלים ואני שמח על המקום שהמוזיקה הגיע אליו."

לסיום, מה תרצה לאחל למעריציך?
"אני מאחל בריאות לכל בית ישראל ורק שנזכה לתמיד לשמוח. אני התברכתי מאלוהים שנתן לי את הזכות לשמח אנשים ועל כך אני מודה לו יום ביומו."ואני מודה לכם אתר מיוזיק וואן על הראיון.בריאות ואושר לכולם.

אתר MUSIC-N1.NET מודה מקרב לגדול הזמרים במוסיקה הים תיכונית בארצינו.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates