האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

29 במאי 2012

קלרה סבג - הורס להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
יוצאת "כוכב נולד 9" קלרה סבג משחררת שיר חדש בשם "הורס" מתוך אלבום הבכורה שלה עליו היא עובדת בימים אלו.
שנייה אחרי שעונת העשור של תוכנית המוזיקה הפופולארית יוצאת לדרך, משחררת קלרה סבג, מהקולות המעניינים והעמוקים אליהם נחשפנו בעונה הקודמת סינגל חדש ושלישי במספר.
"הורס" הוא שיר אהבה צעיר ותוסס על בחורה שנמאס מהמשחקים של בן זוגה. את המילים לשיר כתבה ארלט ספדיה, ללחן של עדי לאון והפקה מוזיקלית של יעקב למאי.
קלרה סבג בת ה-18 הצליחה לכבוש את לב הקהל והשופטים בקולה העוצמתי ובאישיותה. בשנה האחרונה היא עובדת על אלבום הבכורה ובמקביל מופיעה במועדונים.
בקיץ הקרוב היא עתידה להתגייס לצה"ל שם תשרת בלהקה צבאית ותצבור עוד ניסיון בהופעות בבסיסים ברחבי הארץ.


מילים: ארלט ספדיה.
לחן: עדי לאון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.




להורדת השיר לחץ כאן

להורדת הרינגטון לחץ כאן





מילות השיר
אתה מסתכל בי והראש שלך נמצא אי שם
ושוב המבט שלך נראה כזה צבוע
מוכר לי סיפור שבזכותי אתה אדם מושלם
ועף ברוח

לא לא תוכל שוב לשקר , עד מחר אתה חוזר
אם לא אז תישאר בלא ידוע

רק איתך הלב רועש, רק איתך הלב כמו אש
ואת הכל אתה הורס תחזור לאמא
אני כבר לא ילדה תמימה
והלב שלי רוצה רק אהבה , מתוקה

אתה מספר לי שהלב שלך הוא רק שלי
בתוך שעה אחת שוב נעלם ברוח
חוזר בעוד יום , אולי יותר ושושב מזמין אותי
איתך לנוח

לא לא תוכל שוב לשקר , עד מחר אתה חוזר
אם לא אז תישאר בלא ידוע

רק איתך הלב רועש , רק איתך הלב כמו אש
ואת הכל אתה הורס תחזור לאמא
אני כבר לא ילדה תמימה
והלב שלי רוצה רק אהבה , מתוקה


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates