האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

20 ביוני 2012

The Voice 2: שלומי שבת ושרית חדד (הכתבה)

אחרי השמועות, עכשיו זה סופי: המסלסלים האהובים שלומי שבת ו-שרית חדד ימשיכו לעונה נוספת של הריאליטי המוזיקלית The Voice.

ההצלחה הגדולה של העונה הראשונה הובילה את הזכיינית "רשת" להבנה שהרכב מנצח לא מחליפים והמנטורים שלומי שבת, שרית חדד ו-אביב גפן סיכמו לאחרונה על השתתפותם בעונה השנייה של התוכנית שבימים אלה קורמת עור וגידים.

מי שלא ימשיך לעונה נוספת עקב בעיית לוחות זמנים הוא רמי קליישטיין ואת מקומו יתפסו חברי להקת משינה יובל בנאי ו-שלומי ברכה שישמשו יחד כמנטור אחד. אבל אותנו יותר מעניינים חדד ושבת שהיה כיף מאוד לעקוב אחריהם בעונה הראשונה ואחרי שיטות הטיפוח שלהם את הנבחרות שלהם - שרית בעזרת הפרגון הבלתי פוסק, ההכוונה המקצועית והחום, ושלומי בעזרת הניסיון העצום והרגישות האבהית.


"לאחר שסיימתי את העונה הראשונה של The Voice בניצחון גדול בזכות זכייתה של קטלין רייטר במקום הראשון אני שמחה ונרגשת לקראת העונה השנייה שתהיה עוד יותר טובה מקודמתה ואפילו מאודדד!", מספרת שרית חדד בהומור אופייני עם ההודעה על השתתפותה בעונה הבאה של התוכנית המצליחה.

גם שלומי שבת כבר לא יכול לחכות לתחילת העונה: "The Voice מהווה עבורי מקור ליצירה, לאתגר ובעיקר להתרגשות עצומה. אני מצפה בכיליון עיניים לשמוע את הקולות החדשים ובעיקר ללחיצה הראשונה על כפתור המנטור, אל עבר הנבחרת החדשה שלי".

מיכאל אלוני עתיד להנחות את התוכנית גם בעונה הבאה, כשעל הניהול המוזיקלי אמון פיטר רוט. בימים אלו מתקיימים אודישנים ברחבי הארץ לקראת העונה החדשה - אם אתם חושבים שהקול שלכם הוא הקול הבא של ישראל - גשו להיבחן!

לחצו כאן וצפו בביצוע של המנטורית הזוכה שרית חדד עם הנבחרת שלה ללהיט "מרוץ החיים" >>

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates