האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

10 ביוני 2012

שיר לוי - באתי לכאן להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
הזמר האהוב שיר לוי משחרר היום (10.6) את "באתי לכאן", סנונית ראשונה מתוך אלבום אולפן חדש עליו הוא עובד בימים אלו.

אחרי ההצלחה הגדולה של "יום אחד תבקשי", אלבומו הקודם של שיר לוי, ובמיוחד של שיר הנושא האדיר שסחף את המדינה, חוזר המסלסל האהוב לרגש אותנו בקולו העמוק והחם.

הסינגל החדש מגיע אחרי שהמסלסל האהוב שיתף פעולה עם מרגול הוותיקה בבלדה "טיפה של חום", שיר שנחל הצלחה רבה והתברג גבוה במצעדי המוזיקה השונים.

"באתי לכאן" הוא בלדה איכותית גדולה מהחיים, המקפיצה את שיר לוי מדרגה ומציבה אותו בשורה הראשונה של המבצעים בארץ. את המילים והלחן לשיר הסוחף הזה יצר אסף לביא צנעני, להפקה מוזיקלית משותפת לו ביחד עם נדב ביטון.

"בכל פעם שאני מתחיל לאסוף חומרים לאלבום חדש זה מאוד מרגש", מספר שיר לוי עם צאת השיר. "השנה הכרתי הרבה יוצרים צעירים ומוכשרים וכל מפגש כזה יוצר משהו חדש. אני חושב שבאלבום הבא שלי יש שילוב של כמה סגנונות מוסיקליים והקהל יראה צדדים שלי שעדיין לא ראה וייחשף לעוד סגנונות מוזיקליים שאני מאוד אוהב וטרם התנסיתי בהם".

בקרוב תעלה לאוויר העונה החדשה של "חי בלה לה לנד" בכיכובו של המסלסל האהוב והמוכשר - ככה שכל הסימנים מעידים שקיץ 2012 הולך להיות הקיץ של שיר לוי!


מילים ולחן: אסף לביא צנעני.
עיבוד והפקה מוזיקלית: נדב ביטון ואסף לביא צנעני.

לחצו כאן להאזנה לשיר "באתי לכאן" של שיר לוי >>

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates