האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

7 ביוני 2012

חיים איפרגן - מי אני בלעדייך להורדה (חדש)


תמונה
הזמר הצעיר חיים איפרגן בסינגל חדש בשם "מי אני בלעדייך", סינגל בכורה מתוך אלבומו הראשון שיראה אור בקרוב.


מילים ולחן: אלירן אביטל וליאור מיארה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלירן אביטל.



מילות השיר:
לכל מקום אשר אליו אלך
את תמיד איתי במחשבה
שומע את ליבך פועם לו בחוזקה

ממרחקים אלייך באתי
ולא אלך ממך אשאר כל החיים

מי אני מי אני בלעדייך
מה אני ומה כוחי בלעדייך
כשאת איתי אני מרגיש כה מאושר
לא יכול ובלעדייך זה נגמר

לכל מקום אשר אליו אלך
את תמיד אצלי בנשמה
שומע את קולך צועק אליי קורא


להורדת השיר לחץ כאן

להורדת הרינגטון לחץ כאן





 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates