האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

13 ביוני 2012

עופר לוי בראיון: "קורא לאייל גולן לדואט" (הכתבה)


הזמר השנוי בחלוקת עופר לוי הגיע לתוכנית "מנטה" עם ירון אילן וכהרגלו בקודש סיפק כותרות, אבל הפעם לשם שינוי בגוון חיובי ומפויס.

עופר לוי נפרד לאחרונה ממנהלת יחסי הציבור שלו סיניה מזרחי ולאחרונה החליט לנהל את עיסוקיו בעצמו כשהוא נעזר במנהלו לשעבר ישראל בונדק.

אחרי שהוא התארח בתחילת השבוע בתוכנית "ערב ים תיכוני" ברדיו לב המדינה, אתמול (11.6) הגיע הזמן לראיון בתוכניתו של ירון אילן המשודרת במקביל בערוץ 24 וברדיו ירושלים.

כצפוי, לא עבר זמן מתחילת הראיון והפנינים החלו לזרום מפיו של המסלסל האהוב והמוערך, כאשר ירון מנסה להשתלט על השיחה ולנווט אותה כפי שתכנן מראש, ללא הצלחה הפעם.

"אני רוצה לעשות קונצרט גדול גדול ולארח את ארקדי דוכין ואת אייל גולן", אמר לוי והתייחס לסכסוך המפורסם שלו עם גולן. "סיפרת לי כרגע שהוא מאוד פירגן לי וזה הבעיר בי אש של שלום... אייל הוא אחד הזמרים עם הקולות היפים בעולם ותמיד אמרתי שהוא שר יפה והכול בסדר".

הדברים נאמרו לאחר שלפני מספר שבועות אייל גולן פרגן ללוי במהלך ראיון אצל ירון אילן ואמר שהוא אחד הזמרים הגדולים לטעמו. עופר לוי החזיר לו ואף הרים את הכפפה לשיתוף פעולה: "אני אארח אותו, הוא לא יסרב ואם הוא יסרב, אני אכסח לו את הצורה... אני קורא לו באהבה גדולה לדואט באלבום החדש!"

כשהשדרן הוותיק שאל בפליאה לגבי הטון המפויס בדבריו של לוי ענה הזמר: "המעריצים שלי נתנו לי בראש ואני מקבל את זה באהבה... חלקם דיברו שטויות וחלקם דיברו לעניין ולכל אלה שדיברו לעניין - תודה רבה שהוכחתם אותי והיום אני מתכוון לחבק ולעטוף ולגדל ולרומם את כל מי שיודע לשיר, ששר, שמנסה לשיר ואני מוכן גם לפתוח בית ספר לשירה".

מליאם הפקות, חברת ההפקות של הזמר הלאומי, נמסר בתגובה: "תודה רבה על ההצעה, אייל ישמח לשוחח עם עופר בנושא ואולי בעתיד לשתף פעולה".

אנחנו תמיד בעד אווירה של פיוס בזמר הים תיכוני! - מה דעתכם...?!

לחצו כאן וצפו בראיון המלא של עופר לוי בתוכנית "מנטה" עם ירון אילן >>

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates