האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

25 ביוני 2012

ג'ולייטה עוברת לניהולו האישי של אייל מלכא (הכתבה)


הזמרת ג'ולייטה יצאה לדרך חדשה וחתמה על חוזה ניהול אישי עם אייל מלכא, מנהלו של דודו אהרון בשנים האחרונות.

הסכסוך המתוקשר והסוער בין ג'ולייטה למנהלה האישי בשנתיים וחצי האחרונות גלעד מסמי שהוביל לניתוק היחסים העסקיים ביניהם, מגיע לסיומו בפשרה.

הזמרת האהובה וכוכבת העונה הראשונה של "חי בלה לה לנד" פותחת היום דף חדש ונקי וכעת היא יכולה לחזור ולעבוד על אלבומה השלישי בראש שקט.


הודעת הפרידה של ג'ולייטה מניהולו של גילי מסמי הפתיעה רבים בתעשיית המוזיקה, שכן מסמי תפקד עבורה בשנתיים האחרונות לא רק כמנהל אישי אלא גם כסוג של אח גדול ואף אפשר לה לגור ביחידת דיור בביתו שבראש העין.

הסכסוך הגדול הוביל לכך שבחצי שנה האחרונה הזמרת פעלה באופן עצמאי, אולם המחסור בניהול מקצועי של הקריירה שלה הורגש. עכשיו היא מצאה בית חדש וחם בסוכנות "אדום 6" אשר בבעלותו של אייל מלכא, מנהלו של דודו אהרון. מי שינהל את ענייני יחסי הציבור שלה החל מהיום יהיה עופר מנחם.

מדובר בחיבור מתבקש מאחר וג'ולייטה יצרה קשר אמיתי ומחבק עם דודו אהרון במהלך העונה הראשונה של "חי בלה לה לנד". בקרוב עתידה ג'ולייטה לשחרר סינגל חדש פרי עטו של אהרון ובנוסף השניים עובדים על דואט חדש.

"אני שמחה לחזור לעסוק בעשייה מוזיקלית, ושניתנת לי ההזדמנות לחזור לקדמת הבמה ולהראות את היכולות המוזיקליות שלי", אומר ג'ולייטה עם פרסום הידיעה. "אני רוצה להודות לגיל מסמי על התקופה היפה יחד ומתרגשת מאוד לעבור לניהול חדש עם אייל מלכא. אני כבר נמצאת בעשייה, מקליטה חומרים חדשים ובעיקר נהנת בראש ובראשונה להתעסק במוזיקה".

מסמי מצידו לא נשאר חייב ומסר: "אני מאחל המון בהצלחה לג'ולייטה בהמשך דרכה וגאה על הדרך שעשינו ביחד". סוף טוב הכול טוב!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates