האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

14 ביוני 2012

מאור אדרי - הגבר שכבש האלבום להורדה!!! ראשונים ברשת


תגידו מזל טוב לזמר והיוצר הצעיר מאור אדרי משיק אלבום בכורה בשם "הגבר שכבש".

אחרי שבמשך שנים הוא קנה לעצמו שם של זמר מבטיח בהופעות במועדונים ובחפלות פרטיות, בשנה וחצי האחרונות פרץ מאור בן ה-23 לתודעה הכוללת של אוהבי המוזיקה המזרחית בארץ.

להיטו הענק "לב קבור" התפשט כמו אש בשדה קוצים וגרם לכולם לתהות על קנקנו של המסלסל הצעיר מרמלה והוא מצידו המשיך לשחרר להיטים ברצף.

עכשיו הוא חוגג את צאת אלבום הסולו הראשון שלו הכולל 14 רצועות של מוזיקה מזרחית מגוונת בקולו הנעים. לרגל המאורע הוא יערוך ביום רביעי הבא, ה-20.6, מסיבת רחוב גדולה ברמלה בשיתוף ראש העיר ורדיו לב המדינה שילווה את האירוע בשידור ישיר. רגע לפני ההשקה החגיגית ולרגל צאת האלבום, תפסנו את מאור לראיון מקיף ומעניין ביותר כדי לשמוע ממקור ראשון על הטרוף סביבו.


 


הורדה של האלבום
http://f2h.nana10.co.il/w1kkt99d7exi

ראיון שנערך עם הזמר מאור אדרי



היי מאור, קודם כל מזל טוב, איך ההרגשה להיות עם אלבום בכורה ביד?
"להתעורר לבוקר מיוחד. זה משהו שלא יחזור עוד פעם כי זה אלבום ראשון. זה כיף!"
מה שלומך בימים אלו עם כל ההמולה סביבך?
"הכי בכיף בעולם. תמיד חלמתי ושאפתי להגיע לכל הראיונות האלה ולקהל שבא להופעות ומחבק ואני נהנה מכל רגע, באמת"
אתה יכול לספר קצת על האלבום...? אתה מרוצה מהתוצאה?
"כן בטח, מרוצה עד השמיים. יש בו את כל הסינגלים שיצאו בו עד היום ועוד ארבעה שירים חדשים לחלוטין – 'מחרוזת החפלה', 'תחזרי', 'חדרי בדידותי' ו-'כמה כוח'. האלבום הוא בסגנון מזרחי שונה ומיוחד, הייתי אומר שהוא בסגנון ישן מחודש - שירים בטעם של פעם בעיבודים וטקסטים בניחוח עכשווי"
מה אתה יכול לספר לגולשי חריף על מאור אדרי האמיתי, לא זה שאנחנו קוראים עליו בהודעות לעיתונות?
"מאור אדרי הוא ילד מרמלה, שבא מהשכונות. ילד פשוט שאוהב את כולם ויודע לכבד ולהעריך ויש לו ערכים לכל דבר. אני מקדיש את עצמי למוזיקה. אני קם בבוקר פותח את העיניים, שוטף פנים, שותה משהו, מדליק את המחשב, יש לי מן אולפן קטן בבית ומתחיל לעבוד על המוזיקה שלי. לא למדתי אף פעם לנגן או משהו, לימדתי את עצמי לנגן על פסנתר/אורגן תוך כדי השנים"
מי המודל לחיקוי שלך כזמר?
"איציק קלה. אני מת עליו, גדלתי עליו... הוא ענק, הוא זמר זמר!"
העניין סביבך התחיל בזכות ההצלחה של "לב קבור", הדואט שלך עם חנן ילד הפלא. ספר לנו קצת על הסיפור מאחורי השיר הזה.
"חנן הוא זמר הייתי שומע המון כשהייתי ילד וכשהתחלתי לשיר הלכתי לאחד המועדונים בתל אביב וניגש אליי שרון אסולין והוא סיפר לי שהוא כותב שירים ודיברנו. סיפרתי לו שאני רוצה לעשות דואט עם הזמר חנן. הוא אמר שיש לו שיר בשבילי ושר לי אותו ככה ברחוב מחוץ למועדון ואמרתי לו 'אוקיי, בוא נראה איך מתקדמים מפה', הוא בא אליי לאולפן והשמיע לי את השיר, קבענו להיפגש באולפן עם חנן והקלטנו אותו וככה נולד השיר"
כשהקלטתם האמנת שזה להיט כזה גדול?
"לא, ממש לא, את האמת שאני עד עכשיו לא כל כך מאמין כי זה שיר שלא הייתי מצפה ממנו להביא לי את הפריצה. האמנתי שפעם תבוא ההצלחה, אבל לא האמנתי שזה יקרה דווקא עם השיר הזה"
ומה הסיפור של "הגבר שכבש" – זה למעשה שיר המשך של "לב קבור" לא?
"שרון אסולין בא אלי הביתה יום אחד בהפתעה עם השיר הזה, ואמר לי 'תקשיב, יש לי להיט המשך ללב קבור ביד', הוא הביא לי את השיר וזה היה באמת שיר קליט העברתי אותו לאלי אדרי שתפר לו עיבוד מוזיקלי ויצא שיר פצצה שגם עובד מצוין בהופעות"
אתה מסוג הזמרים שהצליחו לפרוץ מהשטח.
"זה הכי כיף. זאת ההרגשה הכי טובה שזה בא מאנשים שבאמת אוהבים אותך ואת המוזיקה שלך ולא ממקומות לא אמיתיים. אני בגיל 18 וחצי הייתי יוצא להופעות פרטיות הייתי מופיע שעתיים-שלוש בכל מיני מקומות. מוטי ראובן היה אוסף אותי עם הקלידים והיינו הולכים להופיע בחינם - בכל מקום שהזמינו אותי הייתי מופיע וככה לאט לאט היו מזמינים אותי יותר ויותר ויצרתי לעצמי את השם והכול התחיל להתגלגל. זה משהו שנבנה לאט בהרבה התמדה ואמונה. זה גם הטיפ שהייתי נותן למי שהיה רוצה להתחיל...".
יש המון זמרים צעירים שמנסים את מזלם בשוק היום? מה סוד ההצלחה שלך?
"האמת שאין לי כל כך תשובה לזה, אבל אני אנסה: אולי בגלל שבאתי עם חומר חדש ושהעזתי לעשות משהו שלאחרים לא היה מספיק אומץ – להביא את המוזיקה הזאת, הרטרו, בכל הכוח, למרות שזה לא היה מכוון, יד אלוהים כיוונה שזה ילך וזה הלך ברוך השם. אולי כי יש משהו שונה בגוון קול שלי... אני מאמין שזה בגלל החומר שבאתי איתו"
ואם כבר שטח, אתה חוגג את השקת האלבום במסיבת רחוב ברמלה – ספר קצת על זה.
"ב-20 לחודש בשעה 16:00 אחר הצהריים חוגגים מסיבת אלבום ברמלה, יגיעו המון אנשים חברים אמנים מכל מקום ולאו דווקא מרמלה, מגיעים 2 אוטובוסים מהצפון, הכול ישודר בשידור חי ברדיו לב המדינה בתוכנית של אליקו ואני אתן שם כמובן מופע מלא"
מה החלום הגדול? איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?
"מבחינת האדם שבי, אני אשאר אותו דבר, זה משהו שאני מאמין בו ויודע ומרגיש אותו. בעשייה שלי אני לא יודע זה רק אלוהים, בעיקרון אני שואף להגיע הכי גבוה שאפשר, להצליח ולהיות במיינסטרים"
לסיום – יש לך מסר שאתה רוצה להעביר לגולשי חריף?
"אני רוצה להודות לכולם על הכוח שהם נותנים לי, על האמונה והאהבה, ובאמת תודה אישית לכל אחד ואחד מהם - תודה רבה רבה!"

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates