האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

7 ביוני 2012

נאור אורמיה - תני לי סימן להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
הזמר והיוצר נאור אורמיה משחרר היום (6.6) שיר חדש בשם "תני לי סימן" מתוך אלבומו השני שעתיד לצאת בקרוב.

אחרי "בלילות", הדואט המצליח שלו עם שרית אביטן המוכשרת, מעלה נאור אורמיה הילוך עם פצצה מוזיקלית חדשה פרי עטו.

אחרי שאורמיה ואביטן דיגמנו זוגיות מוזיקלית, פרגנו אחד לשני ללא הפסקה בתקשורת ואף העלו תמונה שלהם המרמזת על קשר רומנטי, היה קשה שלא לחשוב שמתפתח משהו בין השניים.


לאחרונה הם סיפרו במהלך ראיון בתוכניתו של ירון אילן כי למרות שהם מאוד אוהבים אחד את השני, הם החליטו לוותר על רעיון הקשר הרומנטי בגלל לוח הזמנים המאוד צפוף של שניהם.

לכן כאשר מקשיבים למילים של שירו החדש שכתב והלחין אורמיה, קשה שלא לחשוב על שרית אביטן: "תני לי סימן, רק תגלי לי לאן ממשיכים מפה, באהבה שלא נגמרת בינינו זה ימשיך אחרת. אם אני כאן, תמיד מוכן ומזומן, אל היום שבו את תלחשי שאת אוהבת, שבו תהיי המיועדת".

את ההפקה המוזיקלית לשיר בניחוח מצרי אסלי יצר תמיר צור. זהו הסינגל השמיני שיוצא מתוך אלבומו השני של הזמר והיוצר המוכשר. מעבר לדואט "בלילות", קדמו לו הלהיטים "הרוח", "משתגע", "לא מוצא את עצמי", "יוצא מדעתי", "בצעדייך" ו-"תני לי להיות".

אין ספק שאורמיה הצליח בשנתיים האחרונות להציב את עצמו כאחד הכישרונות הבולטים של המוזיקה הים תיכונית וכי העתיד עוד לפניו. השיר החדש שלו - מוכיח זאת שוב ובגדול!


להורדת השיר לחץ כאן



להורדת הרינגטון לחץ כאן




לחצו כאן להאזנה לשיר "תני לי סימן" של נאור אורמיה >>

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates