האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

4 ביוני 2012

זהבה בן - אלוף שלי להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
הזמרת הוותיקה והמוערכת זהבה בן משחררת היום (3.6) סינגל שני מתוך אלבום חדש בשם "אלוף שלי" ובמקביל משיקה אפליקציה סלולרית חדשה.

אחרי הלהיט הקצבי "אם תאמין" שסימן את תחילת העבודה של זהבה בן על אלבום חדש, כעת חוזרת הזמרת האהובה ומשחררת שיר קצבי נוסף מתוכו.




"אלוף שלי" הוא שיר חפלה קלאסי בגוון ערבי שכיף לרקוד לצליליו. את המילים לשיר יצרו צ'ולי זכאי ו-אלי קשת, ללחן משותף שלהם (בתים) ושל פריד אל אטרש (פזמון). על העיבוד המוזיקלי חתום אלי קשת.

התוצאה היא פצצה מוזיקלית קייצית על הרצון למציאת החצי השני. כמו תמיד זהבה עושה כאן ביצוע מושלם מבחינה ווקאלית ומוכיחה שהיא מהזמרות הגדולות שנולדו כאן.

ביחד עם השיר זהבה מתחדשת באפליקציה סלולרית חינמית המאפשרת האזנה לאלבומיה ולהיטיה הגדולים מכל הזמנים, צפייה במבחר קליפים ובגלריית תמונות שלה, להתעדכן על מועדי ההופעות הקרובות, לעקוב אחרי העדכונים המתפרסמים בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה ועוד.

האפליקציה המתקדמת הופקה על ידי חברת "יוניסל" בשיתוף "קונדואיט" ונכון לעכשיו ניתנת להורדה חינם באפ-סטור ובחנות היישומים של אנדרואיד ואפילו מותאמת לטאבלטים - כך שכדאי לכם למהר ולהוריד אותה.


מילים ולחן: צ'ולי זכאי ואלי קשת.
לחן פזמון: פריד אל אטרש.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.





לחצו כאן להאזנה לשיר "אלוף שלי" של זהבה בן >>


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates