האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

9 ביולי 2012

בן אל תבורי-עיניים שלי (חדש ובלעדי)


תמונה
בן אל תבורי משחרר היום (9.7) את "עיניים שלי", סינגל חדש מתוך אלבומו השני במספר עליו הוא עובד בימים אלו.

אחרי שהקדיש לאבא שימי את הבלדה "אבאל'ה", הזמר והיוצר הצעיר מתפנה לרומנטיקה עם שיר חדש המלווה בקליפ בכיכובו.

פתיחת הפסנתר מבשרת על הרומנטיקה באוויר, אבל מיד השיר מקבל קצב וסוחף את המאזין לשיר אהבה תוסס וקליל בקולו של בן אל ההורס. את המילים והלחן לשיר יצר ברק רוני, שגם הפיק מוזיקלית ביחד עם תומר מתנה.


את הקליפ ביים יואב שטפלר ולצידו של בן אל מככבת מוראל קדושים המתוקה, כבת זוגו שאת ליבה הוא כובש ואליה הוא שר. הקליפ צולם בין היתר על גג עזריאלי - אחלה לוקיישן לאהבה צעירה, שבדיוק כמו בסיפורי אהבה, צריך להישמר על מנת שלא ליפול על הראש ממנו...

"עיניים שלי" הוא הסינגל החמישי שיוצא מתוך אלבום האולפן הבא שעתיד לצאת בחודשים הקרובים. מעבר ל"אבאל'ה", קדמו לו הלהיטים הקצביים "מכור לנשיקות", "הלב שלי" ובלדת האהבה "אהובה שלי".


להורדת השיר לחץ כאן

להורדת הרינגטון לחץ כאן





לחצו כאן לצפייה בקליפ לשיר "עיניים שלי" של בן אל תבורי >>

 

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates