האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

2 ביולי 2012

איציק קלה-אני האיש (חדש ובלעדי)


תמונה
הזמר הוותיק והמוערך איציק קלה משחרר היום (2.7) את "אני האיש", סינגל נוסף לקראת אלבום אולפן חדש שייצא בהמשך השנה.

אחרי מעל 40 שנות קריירה ו-30 אלבומים, איציק קלה כבר לא צריך להוכיח כלום לאף אחד ושומעים את זה במוזיקה שלו.

הזמר האהוב משחרר שירים יפים ונעימים לאוזן ומתרגם את כל הניסיון המוזיקלי שלו באמצעותם. כך גם קורה עם השיר החדש שלו.


"אני האיש" הוא בלדה יפה בניחוח של פעם, שיר אהבה בוגר ומלטף בקולו המנוסה של קלה. את המילים כתב קלה ביחד עם אלעד פלד, ללחן של קלה והפקה מוזיקלית של פלד.

זהו הסינגל החמישי שקלה משחרר לקראת צאת אלבום האולפן החדש שלו. קדמו לו הלהיטים "ילדה של אבא" ו-"בא לי", הבלדה "בשבילך" והדואט המצוין "קסם"שבו שיתף פעולה עם עומר אדם.


להורדת השיר לחץ כאן

להורדת הרינגטון לחץ כאן




לחצו כאן להאזנה לשיר "אני האיש" של איציק קלה >>

 

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates