האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

15 ביולי 2012

הזמרים נגד גלגלצ: "מתעלמים מאיתנו" (הכתבה)

מתעלמים מהשירים במפגין. דודו אהרון
הביקורת הקשה של האמנים הים תיכוניים על תחנת הרדיו גלגלצ עולה מדרגה רבים מביניהם משמיעים את קולם כנגד מדיניות הפלייליסט.

לאמנים הים תיכוניים נמאס מההתעלמות השיטתית של תחנת הרדיו הפופולרית גלגלצ והם החליטו לעשות מעשה ולהשמיע את קולם כנגדה.

הראשון לעשות זאת היה דודו אהרון, שלמרות שהוא אחד האמנים המצליחים בארץ ובאמתחתו עשרות להיטים, רק שיר אחד שלו נכנס לפלייליסט מלא עד היום בתחנה. אהרון זכה מיד לתמיכה רחבה של רבים בטלפונים וסמסים שקיבל וגם כמובן בעמוד הפייסבוק.


עכשיו מגיעים אמנים מצליחים נוספים בכל קנה מידה כמו עידן יניב, אביהו שבת, מרגול, שיר לוי ו-ליאור פרחי, שמצטרפים למאבק. כולם מיוצגים בסוכנות "כחול לבן אמנים" וגם הם טוענים: "גלגלצ מתעלמת מהלהיטים שלנו".

מנהלם ינאי רטפן אפילו שוקל להחריף את המאבק: "אני מרגיש מאוד פגוע מההתנהלות של גלגלצ ומרגיש שנעשה עוול גדול לאמנים המיוצגים במשרדי. נשקלת האפשרות לבקש מהתחנה להחזיר את כל עותקי הדיסקים והסינגלים של מיוצגי החברה ולאסור עליהם להשמיע את רפרטואר אמני החברה בתחנה", הוא אומר הבוקר.

אבל זה לא הסוף. גורמים בתעשיית המוזיקה מספרים כי בימים אלו מתגבשת מסיבת עיתונאים גדולה בנושא שבה עתידים לקחת חלק גם אמנים שנהנים מהשמעות רבות בתחנה: "דווקא אנחנו האמנים הגדולים שכן מושמעים ומפורגנים צריכים לצאת למאבק ולהביע תמיכה בחברינו. החכמה והכבוד הוא לגבות מישהו לא כשאתה חלש ולא מושמע אלא כשאתה חזק ומפורגן ופה נמדד יושר האדם וכבודו", אמר אחד האמנים המובילים בארץ שעתיד להשתתף באותה מסיבת עיתונאים.

מתחנת הרדיו גלגלצ נמסר בתגובה: "כמו בקמפיינים יחצניים קודמים, דומה, כי הטענות נגד גלגלצ נובעות מאינטרסים מסחריים וכספיים גרידא. כתחנת שידור ציבורית אין לנו עניין וכוונה ליטול חלק בזאת. נזכיר כי בדיון בראשות הנשיאה לשעבר בייניש, בג"צ נתן גיבוי מלא לדרך עבודתה העיתונאית והמקצועית של גלגלצ והתחנה הקפידה, מקפידה ותמשיך להקפיד לשרת נאמנה את ציבור מאזיניה, חיילים ונהגים".

עוד הוסיפו כי: "העובדה שגלגלצ מובילה באופן יציב את סקרי ההאזנה והיא תחנת הרדיו הפופולארית בישראל, בין היתר בזכות התמהיל המוזיקלי המגוון והרחב ביותר, היא הראיה הטובה ביותר והיחידה הנדרשת להפרכת הטענות העומדות בבסיס הכתבה". כך או כך, נראה שהפעם לאמנים באמת נמאס והם מתכוונים ללכת עם המאבק עד הסוף.


מה דעתכם? האם גלגלצ המשדרת לאזרחי המדינה והחיילים בכל חלקי הארץ וממומנת מכספי ציבור וצבא צריכה לשדר גם מוזיקה ים תיכונית? שתפו אותנו בתגובות!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates