האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

22 ביולי 2012

בפסגת המצעדים: הלהיטים של דודו אהרון (מידע)

הלהיטים שהובילו בשבוע האחרון את מצעדי ההורדות הסלולריות וההשמעות ברדיו >>

מצעד ההורדות של פלאפון
את פסגת מצעד ההורדות של פלאפון כובש דודו אהרון עם שיר הנושא של אלבומו החדש "גיבור". עומר אדם הצעיר מתייצב במקום השני עם "וואי לי" הקצבי והאסלי ולהיט נוסף של דודו אהרון "אל תסגרי לי ת'דלת" סוגר את שלושת הגדולים במצעד הנוכחי

1. גיבור - דודו אהרון
2. וואי לי - עומר אדם
3. אל תסגרי לי ת'דלת - דודו אהרון


מצעד ההורדות של אורנג'
דודו אהרון כובש את המצעד הנוכחי עם כניסה חדשה לשיר "כשאלך" מתוך אלבומו החדש ובכך דוחק למקום השני את עומר אדם עם "וואי לי". במקום השלישי נמצא הלהיט הענק והוותיק ביותר במצעד - "כשאת איתו" של אייל גולן

1. כשאלך - דודו אהרון
2. וואי לי - עומר אדם
3. כשאת איתו - אייל גולן

מצעד ההורדות של סלקום
דודו אהרון ממשיך להוביל את פסגת מצעד ההורדות השבועי של סלקום עם "אל תסגרי לי ת'דלת". במקום השני נמצאת הבלדה "כשאת איתו" של אייל גולן ודודו אהרון נמצא גם במקום השלישי במצעד הנוכחי עם שיר הנושא של אלבומו החדש

1. אל תסגרי לי ת'דלת - דודו אהרון
2. כשאת איתו - אייל גולן
3. גיבור - דודו אהרון

המצעד של אתר Charts
השיר הים תיכוני הכי חם במצעד הישראלי של אתר חדשות המוזיקה Charts הוא "וואי לי" של עומר אדם הצעיר. במקום השני נמצאת שרית חדד עם החידוש הכייפי שלה לקלאסיקה "לינדה". "סופה מזרחית" של קובי פרץ מתמקם לו במקום השלישי המכובד

1. וואי לי - עומר אדם
2. לינדה - שרית חדד
3. סופה מזרחית - קובי פרץ

המצעד השבועי של אתר DiSi
את פסגת המצעד השבועי באתר DiSi כובש השבוע מתן גליעלוב הצעיר עם השיר "גורל או מזל". במקום השני נמצא חן גואטה יוצא "דה ווייס" עם הבלדה "געגוע" והדואט "גבר בלי מילה" של אתי לוי עם שריף במקום השלישי

1. גורל או מזל - מתן גלילוב
2. געגוע - חן גואטה
3. גבר בלי מילה - אתי לוי ושריף

מצעד ההשמעות של Media Forest
השיר הים תיכוני מספר אחד שמוביל את מצעד Media Forest השבוע הוא "אל תסגרי לי ת'דלת" של דודו אהרון מאלבומו החדש. במקום השני נמצא אייל גולן עם "כשאת איתו", ללא ספק אחד המועמדים הבולטים לשיר השנה. במקום השלישי נמצא השיר הנעים "סיפור של הלב" של גד אלבז

1. אל תסגרי לי ת'דלת - דודו אהרון (120 השמעות בסה"כ)
2. כשאת איתו - אייל גולן (114 השמעות בסה"כ)
3. סיפור של הלב - גד אלבז (90 השמעות בסה"כ)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates