האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

19 ביולי 2012

אייל גולן-"נגעת לי בלב" הגיע למעמד פלטינה כפול (הכתבה)


תגידו מזל טוב ענק לזמר הלאומי אייל גולן שאלבומו האחרון וה-16 במספר, "נגעת לי בלב", הגיע למעמד של אלבום פלטינה כפול עבור מכירות של מעל ל-80,000 עותקים!

אחרי שבתוך שבועיים הוא בלבד הוא הגיע למעמד של אלבום פלטינה, הוענק לאייל גולן אלבום פלטינה כפול עבור המכירות של אלבומו החדש.

האלבום הוענק למסלסל האהוב על ידי אימו רונית וילדיו האהובים ליאם ואלין שלשום (16.7) על הבמה במהלך מופע נוסף בקיסריה במסגרת סיבוב הופעות הקיץ הנמצא בשיאו בימים אלה.


"אני מאוד נרגש. תודה רבה לכל אחד ואחת מכם", אמר גולן בהתייחסו להישג הענק. "בזכותכם אני כאן ובלעדיכם זה לא היה מתאפשר. בעידן הסלולר והיו טיוב נתונים אלה לא מובנים מאליהם ואני מודה לכולכם. למשפחתי שמעניקה לי תמיכה ואהבה אין סופית, לקהל המעריצים שמלווה אותי לאורך השנים ומאמין ביצירה שלי ובי, ולצוות המקצועי שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך".

בין האורחים המכובדים שנצפו בקהל במהלך ההופעה ניתן למנות את דודו אהרון שהגיע לפרגן וגם עלה לביצוע משותף ויפהיפה במיוחד של הבלדה "מלאת אהבה", הצמודה רוסלנה רודינה, החברים הטובים ברק יצחקי ו-לירון בסיס וגם בר רפאלי, ציון ברוך, שלום מיכאשווילי, אסי ישראלוב ועוד.


לחצו כאן וצפו בביצוע של אייל גולן עם דודו אהרון לבלדה "מלאת אהבה" בקיסריה >>

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates