האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

8 באוגוסט 2012

שלומי סרנגה - מה היה לי להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
המסלסל האהוב שלומי סרנגה משחרר הבוקר (8.8) את "מה היה לי", גרסה בעברית לאחד הלהיטים הגדולים של הזמר היווני סטליוס קזנג'ידיס.

אחרי שהודיע על כוונתו לערוך מופע מחווה ענק ומיוחד לגדול זמרי יוון סטליוס קזנג'ידיס, מפתיע שלומי סרנגה עם ביצוע בעברית לאחד השירים היפים שלו.

את את המילים לגרסה העברית של "מה היה לי" כתב ברק פלדמן, ללחן המקורי של כריסטודולוס ניקולופולוס. על ההפקה המוזיקלית אמונים גל תורן ו-דודוש קלמס.


התוצאה איכותית וכצפוי, עושה הרבה כבוד לשיר המקורי. כשמאזינים לביצוע של שלומי סרנגה לשיר מבינים מדוע שלומי סרנגה הוכתר כיורש של הזמר היווני הענק.

מופע המחווה של סרנגה שר קזנג'ידיס עתיד לשאת את השם "אני קיים" ולהתקיים ב-6.9 בהאנגר 11 תל אביב. במהלך המופע עתיד הזמר לבצע את להיטיו הגדולים של הענק היווני, לצד הקרנת קטעי ארכיון והקלטות נדירות שלו.

על פי השיר החדש, מובטח לקהל מסע של מרתק אל חייו ושיריו של קזנג'ידיס - משיריו הראשונים, דרך להיטיו הרבים ושירי הכאב המפורסמים שלו. מומלץ כבר אמרנו...?

הורדה:
http://f2h.nana10.co.il/yuxjddic4v33

לחצו כאן והאזינו לביצוע של המחודש של שלומי סרנגה לשיר "מה היה לי" >>

 

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates