האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

11 באוגוסט 2012

תמיר גל - כמה שאני אוהב אותך להורדה (חדש ובלעדי)

הזמר תמיר גל משחרר שיר אהבה חדש וקצבי בשם "כמה שאני אוהב אותך", סינגל נוסף מתוך אלבומו החדש שייצא בקרוב.
את השיר החדש "כמה שאני אוהב אותך", הקליט תמיר גל במיוחד לחתונה שהתקיימה בשבוע שעבר.



מילים ולחן: מאור אדרי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ציקי זנתי.








הורדה:
http://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&sqi=2&ved=0CGAQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.upo.co.il%2F2769536647&ei=44slULz3Noy3hAfenYFQ&usg=AFQjCNFLasaoSrnhPBHp3aE3jkCL2sdebA&sig2=6g_Ltj26LszKOOI5bJeSOQ

מילות השיר:

עיניי בעינייך, שפתיי בשפתייך
מלטף את לחייך ואומר לך

כמה שאני אוהב אותך
ושהלב שלי בלב שלך
כמה שאת יפה כל פעם מחדש

את פשוט אישה מושלמת
שיודעת לאהוב
את היופי והחן לצידי בכל מקום
אני כל כך אוהב לספר לך
לשתף אותך ברגשותיי
כל פעם מחדש אלחש לך
ואומר לך עד בלי די

כמה שאני אוהב אותך
ושהלב שלי בלב שלך
כמה שאת יפה כל פעם מחדש

את האור את החלום
שהתגשם פתאום ביום
מאושר להיות לצידך
לקבל אהבתך
אני תמיד אומר ואומר לך
כמה את חשובה
כל פעם מחדש אלחש לך
שאת לי אהבה



כמה שאני אוהב אותך
ושהלב שלי בלב שלך
כמה שאת יפה כל פעם מחדש

עיניי בעינייך, שפתיי בשפתייך
מלטף את לחייך ואומר לך
כמה שאני אוהב אותך

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates