האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

2 במאי 2011

דודו אהרון - Live בקיסריה [חדש - האלבום - בילעדי]

d80ok03zhx1exdncxf7y.bmp

דודו אהרון - Live בקיסריה [חדש - האלבום - בילעדי]

דודו אהרון באלבום הופעה חדש בשם "דודו אהרון - LIVE בקיסריה", המתעד את המופע הענק שלו באמפי קיסריה מחודש אוגוסט האחרון.
השירים הנימצאים באלבום החדש:
אלבום זה מחולק ל-2...
חלק ראשון -
1.פתיחה
2.מילים פשוטות
3.קרוב ללב
4.כמו ילד
5.כל העולם
6.ילדה מבית טוב , יש לי רק אותך.
7.נוצה ברוח , כמו מלאך.
8.היחידה שלי
9.לא מוותר.
10.אהבה ראשונה
11.פעם בחיים - דואט עם זהבה בן.
חלק שני -
1. הלב יודע דואט עם זהבה בן.
2.ליידי גאגא (קטע רקדנים]
3.תגידו לה. 
4.אהבה ללא גבולות.
5.אהובה שלי
6.עלה קטן שלי.
7.הכל זה מלמעלה
8.עושה לי את היום - גלי לי את ליבך.
9.כסף ואלכוהול
10.לא דומה
11.תגידו לה
להורדת האלבום מ-F2H לחצו -
קטגוריה - שירים חדשים - אלבומים חדשים - מזרחית - מומלץ בחום רב+++!
Www.Music-N1.Net

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates