האזנה בסמארטפונים: QRCode
מופעל על ידי Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

30 ביוני 2012

אליאל הילל-כולם אומרים (חדש ובלעדי)


תמונה
הזמר הצעיר אליאל הילל משחרר סינגל חדש וקצבי בשם "כולם אומרים", סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה עליו עובד בימים אלו.
לקראת הקיץ מוציא ' אליאל הילל '
את הסינגל השלישי בדרך לאלבום הבכורה,
אשר מתעד לצאת בקרוב.

"כולם אומרים"
מילים ולחן אורן אורבך
עיבוד והפקה מוסיקלית שניר מרקוס

אולי זה נחשב כסיכון מחושב,
להוציא שיר קצבי כזמר בלדות,
אך ללא ספק הוכיח אליאל
שקולו יכול ללטף את אוזנינו,
גם בשירי מסיבות,

אז על מה כולם מדברים. . .


הורדה:
http://www.upo.co.il/2574439281


27 ביוני 2012

עומר אדם-וואי לי להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
עומר אדם הצעיר והמוכשר משחרר היום (25.6) את "וואי לי", סינגל ראשון לקראת אלבום אולפן שלישי במספר שייצא בהמשך השנה.

אחרי שני אלבומי אלבומי אולפן מוצלחים, הילד הרע החדש של המוזיקה המזרחית ממשיך לעשות לנו שמח בסינגל חדש שפותח את הקיץ כמו שצריך!

למרות שהוא עוסק באדם מבולגן ומפוזר שממרר על אובדן האהבה שלו, "וואי לי" הוא שיר כפיים, שכונה, חפלה, שעושה שמח בלב וזה מה שחשוב.


את המילים לשיר כתב דורון מדלי, ללחן של יאסר ג'לל הלבנוני, על ההפקה המוזיקלית אמון רביב רם בן מנחם.

זהו הסינגל השני שעומר אדם משחרר מתוך אלבומו הבא, אחרי "מאמי זה נגמר" שהציג את הצד האסלי באישיותו הזמר האהוב ונחל הצלחה ביוטיוב ובמצעדי ההורדות בסלולר.

על אף גיוסו לצה"ל, החייל האמיץ עומר אדם ממשיך לתחזק את הקריירה המוזיקלית שלו ואנחנו מרוויחים!



להורדת השיר לחץ כאן




לחצו כאן להאזנה לשיר "וואי לי" של עומר אדם >>


 

25 ביוני 2012

ג'ולייטה עוברת לניהולו האישי של אייל מלכא (הכתבה)


הזמרת ג'ולייטה יצאה לדרך חדשה וחתמה על חוזה ניהול אישי עם אייל מלכא, מנהלו של דודו אהרון בשנים האחרונות.

הסכסוך המתוקשר והסוער בין ג'ולייטה למנהלה האישי בשנתיים וחצי האחרונות גלעד מסמי שהוביל לניתוק היחסים העסקיים ביניהם, מגיע לסיומו בפשרה.

הזמרת האהובה וכוכבת העונה הראשונה של "חי בלה לה לנד" פותחת היום דף חדש ונקי וכעת היא יכולה לחזור ולעבוד על אלבומה השלישי בראש שקט.


הודעת הפרידה של ג'ולייטה מניהולו של גילי מסמי הפתיעה רבים בתעשיית המוזיקה, שכן מסמי תפקד עבורה בשנתיים האחרונות לא רק כמנהל אישי אלא גם כסוג של אח גדול ואף אפשר לה לגור ביחידת דיור בביתו שבראש העין.

הסכסוך הגדול הוביל לכך שבחצי שנה האחרונה הזמרת פעלה באופן עצמאי, אולם המחסור בניהול מקצועי של הקריירה שלה הורגש. עכשיו היא מצאה בית חדש וחם בסוכנות "אדום 6" אשר בבעלותו של אייל מלכא, מנהלו של דודו אהרון. מי שינהל את ענייני יחסי הציבור שלה החל מהיום יהיה עופר מנחם.

מדובר בחיבור מתבקש מאחר וג'ולייטה יצרה קשר אמיתי ומחבק עם דודו אהרון במהלך העונה הראשונה של "חי בלה לה לנד". בקרוב עתידה ג'ולייטה לשחרר סינגל חדש פרי עטו של אהרון ובנוסף השניים עובדים על דואט חדש.

"אני שמחה לחזור לעסוק בעשייה מוזיקלית, ושניתנת לי ההזדמנות לחזור לקדמת הבמה ולהראות את היכולות המוזיקליות שלי", אומר ג'ולייטה עם פרסום הידיעה. "אני רוצה להודות לגיל מסמי על התקופה היפה יחד ומתרגשת מאוד לעבור לניהול חדש עם אייל מלכא. אני כבר נמצאת בעשייה, מקליטה חומרים חדשים ובעיקר נהנת בראש ובראשונה להתעסק במוזיקה".

מסמי מצידו לא נשאר חייב ומסר: "אני מאחל המון בהצלחה לג'ולייטה בהמשך דרכה וגאה על הדרך שעשינו ביחד". סוף טוב הכול טוב!

דודו אהרון-גיבור להורדה (חדש ובלעדי)


הזמר והיוצר דודו אהרון חושף את "גיבור", שיר הנושא של אלבומו החדש והחמישי במספר שייצא מחר באופן רשמי.

דודו אהרון לא נח לרגע. שבוע בלבד אחרי צאת הבלדה מחממת הלב "אל תסגרי לי ת'דלת" וההודעה המפתיעה בדמות צאת אלבומו החדש בתוך שבוע ולאחר שני סינגלים בלבד, הוא מעלה ליוטיוב את שיר הנושא של אלבומו החדש.

דודו חשף בעבר קטע מתוך הפזמון של "גיבור" במהלך ראיון בתוכניתו של גיל ריבה. אך השיר המלא נחשף היום לראשונה. הקהל של הזמר האהוב חיכה בכליון עיניים לצאתו והנה הוא סוף סוף נחשף!


את המילים והלחן לשיר האהבה המרגש והסוחף כתב אהרון עצמו, להפקה מוזיקלית של יעקב למאי. כשמאזינים לתוצר המוגמר, מבינים עד כמה מדובר באחד היוצרים הפורים והמוכשרים בארץ כיום.

האלבום "גיבור" שעתיד להיות מושק באופן רשמי מחר (25.6) כולל לא פחות -15 שירים חדשים ויוצא רגע לפני מופעי הקיץ הגדולים של דודו אהרון בקיסריה ב-2-3.7 וב-2.8.


להורדת השיר לחץ כאן

להורדת הרינגטון לחץ כאן





לחצו כאן להאזנה לשיר "גיבור" של דודו אהרון >>

 

קובי פרץ – סופה מזרחית להורדה (חדש ובלעדי)


המסלסל האהוב קובי פרץ משחרר הבוקר (24.6) שיר חדש בשם "סופה מזרחית" מתוך אלבומו החדש "כתוב בשמיים".

קובי פרץ ממשיך לשחרר פצצות מוזיקליות מאלבומו העשירי שכבר הגיע למעמד של אלבום זהב וזכה לשבחים מצד המבקרים.

אחרי הדואט הלוהט "זכיתי" שבו הזמר האהוב שיתף פעולה עם הדיווה הבינלאומית אישתאר, קובי פרץ משחרר את אחת הרצועות החזקות של אלבומו החדש.


"סופה מזרחית" הוא שיר קצבי וסוחף שכולו אנרגיות חיוביות, שיר הלל למוזיקה שאנחנו כל כך אוהבים לשמוע ושעושה לנו טוב על הלב.

את המילים לשיר כתב דורון מדלי, ללחן של איתי זילברשטיין והפקה מוזיקלית של יעקב למאי שהשכיל לעשות ותפר לו חליפה מוזיקלית מבריקה במיוחד המשלבת בין מקצב ים תיכוני למוזיקה אירית שמחה וכיפית.

ב-5.7 יחזור קובי פרץ לקיסריה עם השירים מתוך אלבומו החדש ועם הלהיטים האהובים מכל אלבומיו. במהלך המופע הוא יארח את אישתאר ואת סאבלימינל איתו שיתף פעולה בלהיט "באה לי טוב".


להורדת השיר לחץ כאן

לצפייה במילים של השיר לחץ כאן






לחצו כאן להאזנה לשיר "סופה מזרחית" של קובי פרץ >>



 

אביהו שבת - כל שנייה להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
הכוכב ההורס אביהו שבת משחרר היום (24.6) את "כל שנייה", סינגל נוסף מתוך אלבום האולפן השלישי שלו עליו הוא עובד בימים אלו.

רגע אחרי שהוא סיים את דרכו בריאליטי הסלבס "רוקדים עם כוכבים", אביהו שבת לא מסתכל לאחור וכבר ממשיך לעסוק במה שהוא יודע הכי טוב - מוזיקה.

אחרי שהוא כבש אותנו עם הבלדה היפהיפה "דרך" שהתברגה גבוה גבוה במצעדי המוזיקה ברחבי הארץ, נסיך הרומנטיקה מוציא סינגל חדש מלא משמעות ותובנות.


"כל שנייה" מנסה להזכיר לנו כי החיים שלנו על הכוכב הזה קצרים ושכדאי לנו לנצל אותם היטב וליהנות מהרגעים הקטנים המרכיבים אותם.

את המילים לשיר החכם הזה כתב אבי אוחיון, ללחן של אסף צרויה והפקה מוזיקלית מוקפדת ומקצועית של ניצן קייקוב. על כל אלה מנצח קולו של אביהו שבת שמטייל בין מיתרי הגיטרה והכינורות ומרגש לפחות כמו בפעם הראשונה ששמענו אותו עם "עדיין שלך".

ב-6.7 יופיע אביהו במועדון הזאפה בהרצליה שם יבצע שירים חדשים מאלבומו המתקרב, להיטים משני אלבומיו הקודמים ואף ייארח על הבמה את גיא ורועי זוארץ. תבואו לפרגן וליהנות!



להורדת השיר לחץ כאן

להורדת הרינגטון לחץ כאן





לחצו כאן להאזנה לשיר "כל שנייה" של אביהו שבת >>

 

ג'וש - אנה בשמלה אדומה להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
הזמר ג'וש מוציא את השיר "אנה בשמלה אדומה", סינגל חמישי מאלבום הבכורה שלו.  ג'וש מנסה ליצור כאן מעין דאנס מזרחי עם אלמנטים של פופ ו-RNB

לשני השירים האלה קדמו קדמו "רק תדעי" (הקליפ), "לתת יותר מדי" ו"להישאר".



"אנה בשמלה אדומה"

"מתאפרת בשקרים, של עצמה, על חיים יחדיו באיטליה, פינטזה /  היא קונה בכיכר המדינה, מחנות לחנות, התלוננה, שוב נגמרה המסקרה, שלה / מה לא נתתי לה, כל שלי היה, שלה, האם כל הזמן, זה מה שרצתה?
למה למה, איך ידעתי כל הזמן, כמה כמה, כיס גדול, ראש קטן, למה למה, בשמלה האדומה, אנה נה נה נה נה נה, רק סובבתי את הראש, היא נעלמה

ריח הבושם היקר, שלה, לא נשאר, הוא נעלם, איתה.. את כל מה שהיה לי היא לקחה, היא שברה לי את הלב וברחה, ואת השמלה האדומה, שכחה, מה לא נתתי לה, כל שלי היה, שלה, האם כל הזמן, זה מה שרצתה?
למה למה, איך ידעתי כל הזמן, כמה כמה, כיס גדול, ראש קטן, למה למה, בשמלה האדומה, אנה נה נה נה נה נה, רק סובבתי את הראש, היא נעלמה / אישה, אחת, ושמלה אדומה".


להורדת השיר לחץ כאן

להורדת הרינגטון לחץ כאן




 

20 ביוני 2012

עדיין מלך: אייל גולן קיסריה 2012 (הכתבה)


הזמר הלאומי אייל גולן פתח אמש (18.6) באופן רשמי את הקיץ במופע מרשים שלא השאיר שום מקום לספק באשר לזהות המלך הבלתי מעורער של קיסריה.

אמנם הקיץ רק בתחילתו, אבל כבר עכשיו אפשר לקבוע כמעט בודאות שגם קיץ 2012 הולך להיות הקיץ של אייל גולן. אם ניקח את זה לעולם הכדורגל הקרוב לליבו של הזמר האהוב אז במונחי טוטו מדובר בבאנקר, הימור בטוח שקשה לטעות בו.

קשה להסביר את מימדי ההערצה שיש סביב גולן, אבל ננסה לתאר לכם את זה לפי מהלך הערב: ב-20:00 בערב הקהל רובו ככולו חיכה מחוץ לאמפי העתיק בסבלנות ושר אייל גולן, ב-21:00 הקהל הריע לזמר האהוב בשאגה כאשר עלה לבמה משל היה הקיסר של קיסריה בכבודו ובעצמו, ב-22:00 הוא כבר שר ביחד איתו בטירוף אחד אחד משיריו הישנים, ב-23:00 הוא שר איתו בטרוף את אחד משיריו החדשים וב-24:00 הוא המשיך לשיר ברכב בדרך הביתה.


מופע הבכורה של אייל גולן בקיסריה בעונה הנוכחית הציג תמהיל מדויק של שימוש נכון ברפרטואר העשיר של אחד הזמרים הפוריים במוזיקה הישראלית ושילב בהצלחה בין שירים ישנים לחדשים. ההפקה המוזיקלית האיכותית מבית היוצר של יעקב למאי הצטיינה בעיבודים עשירים ומתוזמרים היטב מצידה האחד והשאירה מספיק מקום גם לקהל להשתתף במופע באופן פעיל ולשיר ביחד עם מושא הערצתם מצידה האחר.

למרות שמדובר במופע חדש לחלוטין, ראויה לציון העובדה שקטעי הקישור המוצלחים בהם הזמר האהוב משתף את הקהל באנקדוטות מחיי היום יום שלו נשמרו גם במופע הנוכחי. ניכר שבמהלך השנה שבה רץ המופע הקודם "חלק מחיי", גולן השתפשף עד מאוד ביכולת הוורבלית שלו והיום הוא כבר מספר את הסיפורים בחן רב ובהומור שבהחלט עובד על הקהל ונותן למופע ערך מוסף של ממש.

אך מעל הכל יש את המוזיקה, או כמו שאייל אומר בין השירים: "אם לא הייתה המוזיקה איפה היינו היום? אתם בטח הייתם עכשיו בבית ואני סביר להניח שהייתי עדיין אייל ביטון מהפועל מרמורק או גרוע מכך". המופע הציג את שירי האלבום החדש ושזר בתוכם בהצלחה יתרה את מיטב הקלאסיקות מכל הזמנים בין אם כשירים מלאים ובין אם כמחרוזות.

דוגמא אחת היא הפתיחה הקלאסית של המופע עם "נגעת לי בלב" היפהיפה שמיד אחריו הגיעה "לוחמת", בלדה אדירה שנשלפה מהרפרטואר העשיר של גולן לקול שאגות הקהל (ותודה לאיציק שמלי...). דוגמא טובה נוספת לכך הגיעה בהמשך הערב בשילוב כמעט טבעי שבו במחרוזת אחת גולן שר את "רק מתגעגע" עם "הוזה אותך מולי" ו-"תודה לאל".

אבל השיאים האמיתיים של הערב נרשמו דווקא בשירי האלבום החדש: הביצוע של "דה ז'ה וו" השקט שבמהלכו אייל גולן בשיא הנונשלנטיות נתן אות ללהקה שלו להפסיק לנגן ואפשר לקהל לשיר איתו בקול גדול - מעטים האמנים שהיו יכולים לעשות מעשה אמיץ שכזה מבלי לצאת מובכים, אבל לא אצל הזמר הלאומי שכל שיר חדש שלו נלמד ונטחן במערכות המוזיקה של מעריציו הנאמנים.

בשיר החפלה "לבדי" הקהל כבר על הרגליים מלווה את גולן במחיאות כפיים קצובות וגולן יורד מהבמה אל אמא רונית ושר לה מכל הלב את המילים הנוגעות "שם הייתי לבדי, הנשמה קראה לך אמא...". שיא נוסף נרשם בביצוע של "כשאת איתו" הנוגע אותו מבצע הזמר כשהקהל שר ביחד איתו כדבוקה אחת וכאילו מחבק אותו בקולו, אמנם חיבוק מתבקש כשמדובר בשיר שהוא המועמד הכמעט וודאי לשיר השנה במצעדים השונים, אך עדיין ממש לא מובן מאליו.

16 נגנים על הבמה הכוללים בתוכם רביעיית כלי מיתר ואת מתופף העל אשר פדי שעשה אתמול טבילת אש מוצלחת בלהקה, במה מושקעת הכוללת מסך לד ענקי עם וידאו ארט מושקע, 2 זמרות ליווי, רקדנים ואחד המפיקים המוזיקליים המוערכים בארץ. כולם סביב אייל גולן אחד, צ'ארמר מלידה, שמוכיח פעם אחר פעם שמבחינה ווקאלית אין שני לו בארץ.

איש חכם אמר פעם שכדי לכתוב את העתיד, חשוב לזכור את העבר. נראה שאייל גולן יודע זאת היטב כי לקראת סוף המופע הוא מבצע את "סוד המזלות" ואת "כמו שיכור" במחווה למי שנהוג לכנות "המלך", הלא הוא זוהר ארגוב. אבל כשחושבים על זה, אייל גולן הוא כבר מזמן המלך החדש והבלתי מעורער של המוזיקה המזרחית!

לפני לה לה לנד: ליאת בנאי כוכבת קולנוע (הכתבה)


רגע לפני שנקבל אותה על המסך הקטן בעונה השנייה והמדוברת של "חי בלה לה לנד", ליאת בנאי מככבת על המסך הגדול כשחקנית ראשית בסרטם החדש של ימין מסיקה ו-ירמי קדושי.

אחרי הפסקה ארוכה מהמוזיקה, נראה שבשנה האחרונה ליאת בנאי חוזרת לעניינים ובגדול והפעם לא רק למוזיקה.

בקרוב היא תככב על מסך הטלוויזיה שלנו בעונה החדשה של תוכנית הקאלט "חי בלה לה לנד" ותתמודד מול מאיה בוסקילה, שיר לוי, שרית אביטן, אלי זולטא ו-סאז על חוזה הקלטות בינלאומי.


אבל לפני שהיא חולמת בגדול על הצלחה מעבר לים, היא מככבת בסרט "השקר הגדול", סרטם החדש של "הפקות המזרח" בבימויו של ימין מסיקה שיוצא בימים אלו.

הסרט שהושק בסוף השבוע שעבר בפסטיבל קולנוע דרום בשדרות, מגולל את סיפורה של ליאת, אם חד הורית קשת יום החיה בשכונה בעיירת פיתוח שנלחמת בכל כוחותיה על מנת לשרוד בעולם מלא שחיתות.

בקטע מאחורי הקלעים לעלה ליוטיוב מספרת ליאת על דמותה בסרט, על החוויה של להשתתף בהפקה גדולה ועוד. נוסף על אלו, לאחרונה היא אף שיתפה פעולה עם הראפרית שורטי בלהיטה החדש "המולה והילולה".

אין ספק שהשנה הקרובה הולכת להיות מאוד משמעותית בקריירה של המסלסלת האהובה. אנחנו בעדה!

The Voice 2: שלומי שבת ושרית חדד (הכתבה)

אחרי השמועות, עכשיו זה סופי: המסלסלים האהובים שלומי שבת ו-שרית חדד ימשיכו לעונה נוספת של הריאליטי המוזיקלית The Voice.

ההצלחה הגדולה של העונה הראשונה הובילה את הזכיינית "רשת" להבנה שהרכב מנצח לא מחליפים והמנטורים שלומי שבת, שרית חדד ו-אביב גפן סיכמו לאחרונה על השתתפותם בעונה השנייה של התוכנית שבימים אלה קורמת עור וגידים.

מי שלא ימשיך לעונה נוספת עקב בעיית לוחות זמנים הוא רמי קליישטיין ואת מקומו יתפסו חברי להקת משינה יובל בנאי ו-שלומי ברכה שישמשו יחד כמנטור אחד. אבל אותנו יותר מעניינים חדד ושבת שהיה כיף מאוד לעקוב אחריהם בעונה הראשונה ואחרי שיטות הטיפוח שלהם את הנבחרות שלהם - שרית בעזרת הפרגון הבלתי פוסק, ההכוונה המקצועית והחום, ושלומי בעזרת הניסיון העצום והרגישות האבהית.


"לאחר שסיימתי את העונה הראשונה של The Voice בניצחון גדול בזכות זכייתה של קטלין רייטר במקום הראשון אני שמחה ונרגשת לקראת העונה השנייה שתהיה עוד יותר טובה מקודמתה ואפילו מאודדד!", מספרת שרית חדד בהומור אופייני עם ההודעה על השתתפותה בעונה הבאה של התוכנית המצליחה.

גם שלומי שבת כבר לא יכול לחכות לתחילת העונה: "The Voice מהווה עבורי מקור ליצירה, לאתגר ובעיקר להתרגשות עצומה. אני מצפה בכיליון עיניים לשמוע את הקולות החדשים ובעיקר ללחיצה הראשונה על כפתור המנטור, אל עבר הנבחרת החדשה שלי".

מיכאל אלוני עתיד להנחות את התוכנית גם בעונה הבאה, כשעל הניהול המוזיקלי אמון פיטר רוט. בימים אלו מתקיימים אודישנים ברחבי הארץ לקראת העונה החדשה - אם אתם חושבים שהקול שלכם הוא הקול הבא של ישראל - גשו להיבחן!

לחצו כאן וצפו בביצוע של המנטורית הזוכה שרית חדד עם הנבחרת שלה ללהיט "מרוץ החיים" >>

אדיר גץ - בדרך לביתך להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
אדיר גץ המוכשר משחרר הבוקר (19.6) שיר וקליפ חדש בשם "בדרך לביתך" מתוך אלבום בכורה עליו הוא עובד בימים אלו.

שוב ושוב מצליח הזמר והיוצר הצעיר אדיר גץ לספק לנו להיטי רדיו ונדמה שהוא עלה על הנוסחא המנצחת שמצליחה גם להיות נעימה לאוזן וגם מרגשת באותה מידה.

הלהיטים הקצביים "אני שלך", "איך היא רוקדת" ו-"בואי נרד אל הים" והבלדות "הבחור הביישן על הפסנתר" ו-"יופייך", הוא מוציא סינגל שישי במספר שמדגיש פעם נוספת את כשרונו הגדול.

את הבלדה "בדרך לביתך" הוא כתב והלחין להפקה מוזיקלית של נדב ביטון, בלדה יפה ושקטה על כמיהה לאהבה ברגעים קשים של ריקנות. ביחד עם השיר יוצא קליפ בבימויו של אורן סטלקול בכיכובו של הזמר האהוב, קליפ מינימליסטי, פשוט ויפה כמעט כמו השיר.

בימים אלו, במקביל לסיום העבודה על אלבום הבכורה שלו, עובד אדיר על סיבוב הופעות חדש אליו ייצא בקרוב.



להורדת השיר לחץ כאן

להורדת הרינגטון לחץ כאן






לצפייה בקליפ לשיר "בדרך לביתך" של אדיר גץ לחצו כאן >>

 

ליאור נרקיס - גונבת לי ת'לב להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
המסלסל האהוב ליאור נרקיס משחרר היום (19.6) את "גונבת לי ת'לב", סינגל נוסף מתוך אלבומו החדש וה-13 במספר שעתיד לצאת בקרוב.

אחרי שהוא ריגש אותנו עם הבלדה הסוחפת "איך קרה", ליאור נרקיס חוזר להקפיץ אותנו כמו שרק הוא יודע עם שיר אהבה חדש עמוס באנרגיות חיוביות.

"גונבת לי ת'לב" הוא הסינגל התשיעי במספר שיוצא מתוך אלבומו המתקרב שמסתמן כאלבום משובח ועמוס בכל טוב המוזיקה הים תיכונית. את המילים והלחן לשיר כתבו נרקיס עצמו, אליאב מועלם ו-דורון אלימלך, כשהאחרון גם הפיק את השיר מוזיקלית.


האזנה לשיר מגלה לנו עד כמה אנחנו אוהבים את מנת הליאור נרקיס שלנו קצבית וקופצנית - ליאור זורח בשירה והעיבוד המוזיקלי חוגג את הקיץ בצורה חסרת תקדים. אין ספק שמדובר כאן באחת הרצועות החזקות ששמענו לאחרונה במקומותינו.

בימים אלו מסיים נרקיס את העבודה על אלבומו החדש באולפן ההקלטות ובמקביל מתכונן למופע ההשקה הגדול בקיסריה ב-23.8. לא יודעים מה איתכם, אבל אל תחפשו אותנו בתאריך הזה... אנחנו נהיה שם איתו. אחרי הכל ליאור נרקיס גנב לנו את הלב כבר מזמן...


להורדת השיר לחץ כאן



להורדת הרינגטון לחץ כאן




להאזנה לשיר "גונבת לי ת'לב" של ליאור נרקיס לחצו כאן >>


 

חיים משה - איך שבאת אלבום להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
הזמר הוותיק והאהוב חיים משה משחרר היום (18.6) את אלבומו החדש וה-20 במספר "איך שבאת".

4 שנים אחרי האלבום "קרוב ללב", משחרר חיים משה אלבום אולפן חדש. בכך מציין הזמר 30 שנות קריירה עשירה ומפוארת שבהם ליווה את חיינו בקולו החם שרק משתבח משנה לשנה.

האלבום כולל 13 שירים בסך הכול, 12 מהם חדשים לחלוטין וחידוש לקלאסיקה "בחלאם ביק" השייך במקור לזמר המצרי עבד אל חלים חאפז. עד היום יצאו מתוך האלבום 8 סינגלים: שיר הנושא "איך שבאת", "בגללך", "נדלק", "בתוך הלב", "זכיתי בך", "יש אהבה", "רואים עליי" ו-"נשבעים".

במקביל להשלמת העבודה על האלבום החדש, יצא חיים משה לסיבוב הופעות ברחבי הארץ עם המופע "אהבנו" ששילב בהצלחה בין להיטיו הגדולים מכל הקריירה וזכה לשבחים רבים.

הורדה של האלבום:
http://www.upf.co.il/file/575890939.html

לחצו כאן והאזינו לאלבום המלא של "איך שבאת" של חיים משה >>

 

18 ביוני 2012

מאור אשוואל - בכל עולם האהבה להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
זוכה העונה השנייה של "אייל גולן קורא לך", מאור אשוואל, משחרר היום (17.6) סינגל בכורה בשם "בכל עולם האהבה" לקראת אלבום סולו ראשון.

הצלע הגברית למקום הראשון של תוכנית הריאליטי המוזיקלית יוצא לדרך חדשה ומשחרר סנונית ראשונה מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלו בצמוד עם הזמר הלאומי אייל גולן.

ההצלחה הגדולה של הדואט "כמעט לאהוב", שיר הניצחון של מאור אשוואל עם נסרין קדרי, הוכיחה עד כמה הקהל בבית אוהב את השניים הנחשבים להבטחות גדולות בעקבות הזכייה בתוכנית ומצפה לאלבומי הבכורה שלהם.

עכשיו מאור הוא הראשון לפרוץ ולשחרר את "כל עולם האהבה", בלדה רומנטית ומרגשת שתשתלב היטב בפס הקול של עונת החתונות הנמצאת בימים אלו בשיאה. את המילים לשיר כתב יוסי בן דוד, ללחן יווני והפקה מוזיקלית של אבי גוטמן.

"אני מאוד נרגש לשחרר את הסינגל הראשון שלי", מספר מאור עם צאת הסינגל. "בחודשיים האחרונים עבדנו במרץ ב'ליאם הפקות' באיסוף חומרים, לחנים ועבודה מאומצת באולפן וכעת יוצא לאור השיר הראשון שאני מקווה שכולכם תאהבו, שיר אהבה נוגע ללב". תיהנו!



להורדת השיר לחץ כאן

להורדת הרינגטון לחץ כאן





לחצו כאן להאזנה לשיר "בכל עולם האהבה" של מאור אשוואל >>

 

דודו אהרון - אל תסגרי לי ת'דלת להורדה (חדש ובלעדי)


תמונה
רגע לפני סיבוב הופעות קיץ משחרר היום (17.6) הזמר והיוצר האהוב דודו אהרון שיר חדש בשם "אל תסגרי לי ת'דלת" מתוך אלבום אולפן חדש וחמישי במספר שייצא בשבוע הבא.

חצי שנה בלבד אחרי אלבום הפלטינה "אין כמו אהבה", דודו אהרון חושף סוף סוף את ההפתעה הגדולה שהוא הכין למעריציו: אלבום אולפן חדש לחלוטין העונה לשם "גיבור"!

ביום שני הבא, ה-25 ביוני, ישיק המסלסל האהוב את אלבום הסולו החדש שלו וזאת אחרי שהוא שחרר שני סינגלים בלבד - הראשון מביניהם היה "הנה היא נכנסת" ועכשיו מגיעה הבלדה "אל תסגרי לי ת'דלת".

זהו שיר אהבה עמוס רגשות העוסק בבעל המבקש מאשתו לתת ניסיון נוסף ליחסים לפני שמפרקים את החבילה. את המילים והלחן לשיר עמוס הרגשות הזה יצר אהרון עצמו, להפקה מוזיקלית של תמיר צור.

"גיבור", שיר הנושא של האלבום, אמנם לא יצא עד היום באופן רשמי, אך דודו חשף בעבר את הפזמון שלו במהלך ראיון בתוכניתו של גיל ריבה והקהל חיכה בכליון עיניים לצאתו - ציפייה שתסתיים כמובן עם צאת האלבום ביום שני הבא. אין ספק שדודו אהרון ממשיך להוכיח בכל פעם מחדש שהוא יוצר פורה שרק משתבח עם הזמן!

וכמובן שאסור לשכוח דודו אהרון למופעי הקיץ הגדולים בקיסריה שעתידים להיערך ב-2-3.7 וב-2.8. הולך להיות חם הקיץ בקיסריה...

לחצו כאן והצטרפו גם אתם לפייסבוק של דודו אהרון -http://www.facebook.com/DuduAharonOfficia


להורדת השיר לחץ כאן

להורדת הרינגטון לחץ כאן




לחצו כאן לצפיה בקליפ לשיר "אל תסגרי לי ת'דלת" של דודו אהרון >>

 

15 ביוני 2012

Music-N1: מאור אדרי - הגבר שכבש האלבום להורדה!!! ראשונים ברש...

Music-N1: מאור אדרי - הגבר שכבש האלבום להורדה!!! ראשונים ברש...: תגידו מזל טוב לזמר והיוצר הצעיר מאור אדרי משיק אלבום בכורה בשם "הגבר שכבש". אחרי שבמשך שנים הוא קנה לעצמו שם של זמר מבטיח בהופעות במועדו...

14 ביוני 2012

מאור אדרי - הגבר שכבש האלבום להורדה!!! ראשונים ברשת


תגידו מזל טוב לזמר והיוצר הצעיר מאור אדרי משיק אלבום בכורה בשם "הגבר שכבש".

אחרי שבמשך שנים הוא קנה לעצמו שם של זמר מבטיח בהופעות במועדונים ובחפלות פרטיות, בשנה וחצי האחרונות פרץ מאור בן ה-23 לתודעה הכוללת של אוהבי המוזיקה המזרחית בארץ.

להיטו הענק "לב קבור" התפשט כמו אש בשדה קוצים וגרם לכולם לתהות על קנקנו של המסלסל הצעיר מרמלה והוא מצידו המשיך לשחרר להיטים ברצף.

עכשיו הוא חוגג את צאת אלבום הסולו הראשון שלו הכולל 14 רצועות של מוזיקה מזרחית מגוונת בקולו הנעים. לרגל המאורע הוא יערוך ביום רביעי הבא, ה-20.6, מסיבת רחוב גדולה ברמלה בשיתוף ראש העיר ורדיו לב המדינה שילווה את האירוע בשידור ישיר. רגע לפני ההשקה החגיגית ולרגל צאת האלבום, תפסנו את מאור לראיון מקיף ומעניין ביותר כדי לשמוע ממקור ראשון על הטרוף סביבו.


 


הורדה של האלבום
http://f2h.nana10.co.il/w1kkt99d7exi

ראיון שנערך עם הזמר מאור אדרי



היי מאור, קודם כל מזל טוב, איך ההרגשה להיות עם אלבום בכורה ביד?
"להתעורר לבוקר מיוחד. זה משהו שלא יחזור עוד פעם כי זה אלבום ראשון. זה כיף!"
מה שלומך בימים אלו עם כל ההמולה סביבך?
"הכי בכיף בעולם. תמיד חלמתי ושאפתי להגיע לכל הראיונות האלה ולקהל שבא להופעות ומחבק ואני נהנה מכל רגע, באמת"
אתה יכול לספר קצת על האלבום...? אתה מרוצה מהתוצאה?
"כן בטח, מרוצה עד השמיים. יש בו את כל הסינגלים שיצאו בו עד היום ועוד ארבעה שירים חדשים לחלוטין – 'מחרוזת החפלה', 'תחזרי', 'חדרי בדידותי' ו-'כמה כוח'. האלבום הוא בסגנון מזרחי שונה ומיוחד, הייתי אומר שהוא בסגנון ישן מחודש - שירים בטעם של פעם בעיבודים וטקסטים בניחוח עכשווי"
מה אתה יכול לספר לגולשי חריף על מאור אדרי האמיתי, לא זה שאנחנו קוראים עליו בהודעות לעיתונות?
"מאור אדרי הוא ילד מרמלה, שבא מהשכונות. ילד פשוט שאוהב את כולם ויודע לכבד ולהעריך ויש לו ערכים לכל דבר. אני מקדיש את עצמי למוזיקה. אני קם בבוקר פותח את העיניים, שוטף פנים, שותה משהו, מדליק את המחשב, יש לי מן אולפן קטן בבית ומתחיל לעבוד על המוזיקה שלי. לא למדתי אף פעם לנגן או משהו, לימדתי את עצמי לנגן על פסנתר/אורגן תוך כדי השנים"
מי המודל לחיקוי שלך כזמר?
"איציק קלה. אני מת עליו, גדלתי עליו... הוא ענק, הוא זמר זמר!"
העניין סביבך התחיל בזכות ההצלחה של "לב קבור", הדואט שלך עם חנן ילד הפלא. ספר לנו קצת על הסיפור מאחורי השיר הזה.
"חנן הוא זמר הייתי שומע המון כשהייתי ילד וכשהתחלתי לשיר הלכתי לאחד המועדונים בתל אביב וניגש אליי שרון אסולין והוא סיפר לי שהוא כותב שירים ודיברנו. סיפרתי לו שאני רוצה לעשות דואט עם הזמר חנן. הוא אמר שיש לו שיר בשבילי ושר לי אותו ככה ברחוב מחוץ למועדון ואמרתי לו 'אוקיי, בוא נראה איך מתקדמים מפה', הוא בא אליי לאולפן והשמיע לי את השיר, קבענו להיפגש באולפן עם חנן והקלטנו אותו וככה נולד השיר"
כשהקלטתם האמנת שזה להיט כזה גדול?
"לא, ממש לא, את האמת שאני עד עכשיו לא כל כך מאמין כי זה שיר שלא הייתי מצפה ממנו להביא לי את הפריצה. האמנתי שפעם תבוא ההצלחה, אבל לא האמנתי שזה יקרה דווקא עם השיר הזה"
ומה הסיפור של "הגבר שכבש" – זה למעשה שיר המשך של "לב קבור" לא?
"שרון אסולין בא אלי הביתה יום אחד בהפתעה עם השיר הזה, ואמר לי 'תקשיב, יש לי להיט המשך ללב קבור ביד', הוא הביא לי את השיר וזה היה באמת שיר קליט העברתי אותו לאלי אדרי שתפר לו עיבוד מוזיקלי ויצא שיר פצצה שגם עובד מצוין בהופעות"
אתה מסוג הזמרים שהצליחו לפרוץ מהשטח.
"זה הכי כיף. זאת ההרגשה הכי טובה שזה בא מאנשים שבאמת אוהבים אותך ואת המוזיקה שלך ולא ממקומות לא אמיתיים. אני בגיל 18 וחצי הייתי יוצא להופעות פרטיות הייתי מופיע שעתיים-שלוש בכל מיני מקומות. מוטי ראובן היה אוסף אותי עם הקלידים והיינו הולכים להופיע בחינם - בכל מקום שהזמינו אותי הייתי מופיע וככה לאט לאט היו מזמינים אותי יותר ויותר ויצרתי לעצמי את השם והכול התחיל להתגלגל. זה משהו שנבנה לאט בהרבה התמדה ואמונה. זה גם הטיפ שהייתי נותן למי שהיה רוצה להתחיל...".
יש המון זמרים צעירים שמנסים את מזלם בשוק היום? מה סוד ההצלחה שלך?
"האמת שאין לי כל כך תשובה לזה, אבל אני אנסה: אולי בגלל שבאתי עם חומר חדש ושהעזתי לעשות משהו שלאחרים לא היה מספיק אומץ – להביא את המוזיקה הזאת, הרטרו, בכל הכוח, למרות שזה לא היה מכוון, יד אלוהים כיוונה שזה ילך וזה הלך ברוך השם. אולי כי יש משהו שונה בגוון קול שלי... אני מאמין שזה בגלל החומר שבאתי איתו"
ואם כבר שטח, אתה חוגג את השקת האלבום במסיבת רחוב ברמלה – ספר קצת על זה.
"ב-20 לחודש בשעה 16:00 אחר הצהריים חוגגים מסיבת אלבום ברמלה, יגיעו המון אנשים חברים אמנים מכל מקום ולאו דווקא מרמלה, מגיעים 2 אוטובוסים מהצפון, הכול ישודר בשידור חי ברדיו לב המדינה בתוכנית של אליקו ואני אתן שם כמובן מופע מלא"
מה החלום הגדול? איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?
"מבחינת האדם שבי, אני אשאר אותו דבר, זה משהו שאני מאמין בו ויודע ומרגיש אותו. בעשייה שלי אני לא יודע זה רק אלוהים, בעיקרון אני שואף להגיע הכי גבוה שאפשר, להצליח ולהיות במיינסטרים"
לסיום – יש לך מסר שאתה רוצה להעביר לגולשי חריף?
"אני רוצה להודות לכולם על הכוח שהם נותנים לי, על האמונה והאהבה, ובאמת תודה אישית לכל אחד ואחד מהם - תודה רבה רבה!"

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates